Total AV goede keuze?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waaruit concludeer jij dat dit gratis is?

Moet je daar nog wat aan toevoegen?

**Actieprijzen alleen voor nieuwe klanten tijdens de initiële looptijd. Alle diensten verlengen automatisch tegen de standaardprijs met dezelfde voorwaarden en betaalmethode, tenzij u een wijziging aanvraagt. Prijzen excl. BTW.

Die 'normale' prijzen zijn bespottelijk en met automatisch verlengen kun je schuldsanering aanvragen.
 
Laatst bewerkt:
Belachelijke prijzen idd...

En ga maar eens in contact met ze....

SS PROTECT CONTACTINFORMATIE
Als u vragen of commentaar heeft, kunt u contact met ons opnemen via support@totalav.com of op het adres hieronder:

TotalAV
SS Protect Limited trading as Protected (TotalAV),
Larch House,
Parklands Business Park,
Denmead,
Hampshire,
PO7 6XP,
Verenigd Koninkrijk

Verenigde Staten - 1-844-304-6774
Verenigd Koninkrijk - 0333-370-6567
Europa - 0044-333-370-6567
Australië - 1-800-802-873
Canada - 1-844-304-6774
Internationaal - 001-844-304-6774
 
En indien je W10 gebruikt dan zit daar al Windows Defender in wat ook prima is tegenwoordig.
 
En Avast is een nog beter alternatief, ook gratis. (discussies genoeg op het forum te vinden Windows Defender <-> Avast..)
 
Ik gebruik al 3 jaar bitdefender (klik hier). Ik betaal er met veel plezier voor aangezien hij elk jaar gewoon super werkt. Alternatief is Bitdefender Free wat overigens ook goed werkt.
 
Een dergelijk overzicht maakt het niet gemakkelijker om tot een keuze te komen. Ik zie ook geen prijzen van producten. Toch geen onbelangrijke factor.
 
Voor vrije producten als Avast Free en Bitdefender Free, is er gelukkig geen prijslijst beschikbaar, wie bij Windows Defender wil blijven dat zit bij Windows 10.
Voor iets meer opties en als je dus daarvoor bereid bent te betalen, kun je op de websites van Avast & Bitdefender hun pakketprijzen prima terug vinden.
Uit veel tests blijkt dat de gratis producten in veel gevallen prima voldoen, een aantal zijn zelfs beter dan de betaalde producten van andere betaalpakketten.
Over welke Free versie nu de beste is, is al veel geschreven, obv de test en feedback van anderen heb ik voor Avast Free gekozen.
 
Volgens mij is het allemaal dezelfde rommel. Al die systemen zijn zo lek als een mandje en dat wordt keer op keer bewezen, kijk maar naar de artikelen op NOS.nl e.d. Beveiliging is één en privacy is twee en die laatste lappen alle internetgiganten aan hun laars en daar zijn die internetsecurity programma's helemaal niet op ingericht, sterker nog ze doen daar aan mee. Geen problemen is leuk maar het blijft allemaal doorgestoken kaart wat de beveiliging betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan