Waarom krijg ik geen normale weergave?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
237
Help mij, please! :)

Wie kan mij vertellen waarom ik op deze site alleen nog maar tekst zie?

Alle andere sites werken perfect maar op todocoleccion.net krijg ik alleen maar dit beeld.
Deze site heb ik al vaak bezocht, nooit een probleem mee gehad.

Standaard gebruik ik Opera maar ook in andere browsers krijg ik dit resultaat.
Het vakje van google translate brgrijp ik ook al niet, ik heb geen add-on voor het vertalen geïnstalleerd of zo.
Ik heb alle Opera-instellingen al bekeken maar kan niets ontdekken dat dit zou veroorzaken.

Eerst dacht ik dat de site storing had maar dit is nu al een paar dagen zo.
Wie wil eens even kijken of op dat adres hetzelfde rare beeld verschijnt?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Pandora
 

Bijlagen

  • helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    47,6 KB · Weergaven: 74
Dat zou ik niet weten, bij mij werkt het goed.

Succes:thumb:

Ik gebruik Chrome Beta
 
Geen probleem met die site met een zojuist geïnstalleerde Opera browser.
Met andere browsers ook geen probleem.
Installeer Opera eens opnieuw.
 
Bedankt alvast voor het uitproberen!
Ik weet nu in ieder geval dat het probleem ergens in mijn pc moet zitten.

Edmoor, ik krijg dit beeld in alle browsers, ik vermoed dus dat het ergens in de W10-instellingen zit.

Op m'n telefoon werkt de site gelukkig wel maar dat vind ik bar onhandig ;-)
 
Edmoor, ik krijg dit beeld in alle browsers, ik vermoed dus dat het ergens in de W10-instellingen zit.

Ja, dat schreef je al.
Maar proberen is secondenwerk en kan geen kwaad.
 
Een prima site maar de afbeeldingen worden aanvankelijk traag geladen en maar tot zover als je de pagina bekijkt.

Hier zie je inderdaad niet het aanbod staan om de tekst te vertalen door Google.

Ik blokkeer zowat alle reclame servers en scripts en weet ik al niet wat.

Standaard acties zijn in een dergelijk geval; check jou datum en tijd want anders zijn de certificaten of de cookies mogelijk ongeldig. Wis de cookies van deze site en maak zeker dat je bij Privacy instellingen cookies kunt ontvangen. Wis de tijdelijke Internetbestanden, dus de bewaarde bestanden om het browsen te versnellen als je de site al eens bezocht hebt. Vaak zijn dat toch al heel veel en honderden Mb's. Daar kan een fout in staan en wij bekijken de site voor het eerst...
 
Alfred 2,

Wel, dat leek me inderdaad een helder idee van je!
Ik was er plotseling van overtuigd dat dat de oorzaak was.
Onmiddellijk alles opgeruimd, zelfs opnieuw opgestart maar nee... geen resultaat.
Op m'n gsm werkt de site trouwens wél in Ghostery maar.... gek genoeg in Samsung internet krijg ik exact hetzelfde resultaat: Screenshot_20180722-175012_Samsung Internet.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan