• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

plagerijtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelis1

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2017
Berichten
169
bijna vakantietijd en ik wil een klein grapje uithalen - op het internet krijg ik het niet in de gewenste vorm gevonden maar ik wil eigenlijk
dat er in een rapport een wachttijd van 10 seconden komt te zitten na elke handeling....:) had al onderstaande gevonden maar dat werkt toch niet....

mocht iemand deze grap willen ondersteunen dan hoor ik het graag

Sub whatever()
Dim time1, time2

time1 = Now
time2 = Now + TimeValue("0:02:01")
Do Until time1 >= time2
DoEvents
time1 = Now()
Loop

End Sub
 
Iemand is jouw aan het plagen door je 111seconden langer te laten wachten :evil:
 
Laatst bewerkt:
In de ThisWorkbook sectie:
Code:
Private Sub Workbook_SheetChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)
    Application.Wait (Now + TimeValue("00:00:10"))
End Sub

Eigen verantwoording en don't shoot the messenger ;)
 
Laatst bewerkt:
Geniaal gewoon - heerlijk dat jullie hierin mee gegaan zijn..
bedankt voor de link en ik heb de code van Edmoor gebruikt :)

ga het wel maar op één rapport gebruiken want ik wordt er zelf ook redelijk onrustig van .......
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand je achteraf bedankt voor een geweldige grap.
 
;) jawel hoor want de inzet is beperkt en altijd erg hulpvaardig - I know the audience
 
Hi Eric,
inderdaad ook leuk!! maar die bewaar ik voor een andere gelegenheid want met deze weten ze meteen dat er iets vanuit VBA wordt gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan