Kindveilige websites voor spelletjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.

Mijn kleindochter van 7 jaar is via een kinderspelletje geconfronteerd geweest met een chatter die contact zocht. Moeders had het in de gaten en dochterlief gaf het geloof ik ook aan. Als opa denk ik er wel is het zijne van als het om al die spelletjes gaat. Maar goed. Opa is niet ouderwets maar wat minder zou wel kunnen volgens mij.

Zijn er websites waar spelletjes worden aangeboden waarbij er niet gechat kan worden en die ook gelijk gegarandeerd veilig voor hen zijn? En ja, zonder reklame zou ook heel wat zijn want wat er allemaal voor onzin wordt aangeboden is ook droevig. Of betalen voor een simpel bedrag waarna er geen reclame meer komt.
Het gaat hier trouwens om android.
Windows 10 mag ook want die heb ik dan weer.

U ziet. Een bezorgde opa is op zoek.

Groeten, opa Dump.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Opa,
Van veilige spellekes voor kinderen ken ik niets, mijn jongste is al tien jaar de deur uit. Maar om reclame te blokkeren, er zijn genoeg gratis reclameblokker add ons (extenties). Ikzelf gebruik uBloc Origin in firefox en Edge.
Eventjes in uw browser op de drie streepjes of drie puntjes klikken, dan add ons of extenties klikken, zoeken naar uBlock Origin, installeren, klaar. Dag reklame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan