Packard Bell easynote LM85 go 237 NL laadt niet meer , geen spanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Berichten
202
Hallo allemaal, mijn bovenstaande laptop , laadt niet meer , ook niet zonder accu . Voeding is nagekeken en geeft de normale spannings waardes, DC jack vanmiddag laten vervangen , doet niks.
Iemand nog een idee?? niets vreemds met de laptop gebeurt.
Was aan het werk op de laptop , en zag ineens dat mijn batterijspanning laag werd , ondanks dat de stekker in het stopcontact zat. Accu eruit gehaald , spanning er :(:(weer opgezet . Niks !!

iemand een idee????

Graag hoor ik van jullie,
groet
Jaap:(
 
Hallo

"DC jack vanmiddag laten vervangen , doet niks."

Indien je hiermee bedoelt dat de laptop niet meer werkt ....

Zou ik persoonlijk :

Eventuele onboard zekeringen (laten) controleren en de vermogen mosfet's in het voedingscircuit.

Vreemd dat dit niet is gebeurt terwijl de laptop toch open was ...

Peter
 
Laten vervangen?
Terug naar de winkel en overleggen dat ze hem gratis alsnog maken...

Door een beun gedaan.... .tja.... :eek:

Alsnog naar de winkel... met kans op dubbele kosten....:(
 
Is nagekeken door een gediplomeerd monteur . wel bij mij thuis ! zal ff hem contacten over jullie advies ! Dus er is nog hoop????
 
Hallo

"Is nagekeken door een gediplomeerd monteur . wel bij mij thuis ! zal ff hem contacten over jullie advies ! Dus er is nog hoop???? "


Normaal gezien zou hij moeten weten wat te controleren ... en ... dit reeds hebben gedaan , terwijl de laptop toch open was ...

Testen noemt men dit ....

Peter
 
Hoi peter , je hebt gelijk. waarschijnlijk heeft hij hier nooit aan gedacht. Zijn conclusie was gelijk. MOBO stuk , dus overleden !
ga nu naar een erkend reperateur. Ach en veel geld was ik niet kwijt , hoefde alleen de dc jack te betalen. Viel mee dus !

Jaap
 
Hallo

"ga nu naar een erkend reperateur. Ach en veel geld was ik niet kwijt , hoefde alleen de dc jack te betalen. Viel mee dus !"


Probeer een deftige lokale elektronika hobbyist te vinden , met het nodige eergevoel ...

Zul je het goedkoopste mee gediend zijn ...

De meeste winkels bezitten zelfs geen eigen technische dienst meer ... , alles wordt opgestuurd.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan