Smart Hub via usb op oudere tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
Hallo,
ik heb een philips tv uit 2010 waar geen smart hub op zit. volgens bcc kan ik hier wel een kastje voor kopen die ik moet inpluggen via een usb waarna ik een smart functie heb via mijn samsung s7 telefoon.
is hier een ( gratis) programma voor dat ik zelf kan downloaden en via de usb kan inpluggen op mijn tv.
ik heb hier zelf geen verstand van en heb er nog nooit van gehoord , maar ben benieuwd of iemand hiet iets van weet en me kan helpen.
alvast bedankt voor de moeite,

willem
 
Wat is je bedoeling er mee?
De oude TV uitbreiden met SMART functionaliteit. Of wil je films streamen van je telefoon of een ander device naar die TV?
 
Laatst bewerkt:
de tv uitbreiden met smart functionaliteit. al overall op internet afgezocht, misschien wel op verkeerde naam gezocht.
 
Dat gaat naar mijn mening niet werken. Van een gewone TV maak je niet via alleen de USB poort een Smart TV.
Of er een andere manier is betwijfel ik.

Voor het streamen, als je TV een HDMI aansluiting heeft, ben je meer gebaat bij een Chromecast:
https://support.google.com/chromecast/answer/2998336?hl=nl&ref_topic=3058948

De gewone Chromecast is verkrijgbaar voor 39 euro.
De UHD variant is een stuk duurder en heb je niet nodig.

De Chromecast bedien je dan met je Smartphone, tablet, laptop of PC en dat zijn dan je SMART devices waarop je apps kan downloaden en gebruiken. Het beeld ervan kan je dan ook op je TV bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan