betrouwbare privacytool en Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 10 is gewoon dezelfde als NT, wat leuke dingetjes erbij, ouwe meuk eruit maar vrijwel dezelfde kernel maar met een aangepaste gui en Windows veranderd zelf helemaal geen partities, dat doet de gebruiker.

Hier wordt te pas en te onpas Windows aansprakelijk gesteld wat de gebruiker zelf loopt ver*****n en je bepaald zelf waar bestanden worden neergezet, in browsers in te stellen en ook in programma's, heb er totaal geen moeite mee om dat in te stellen, dus weer de gebruiker.

En zat antispy tools, waarom perse in het Nederlands? Vrijwel alle software wordt in het Engeels aangeboden, tis niet voor niets een wereldtaal en bij de meeste anti-spy tools is het met 1 vink in te stellen.
https://www.google.nl/search?source...10k1j0i8i13i30k1j0i8i13i10i30k1.0.t4hd2_z79hE

Zou die van Microsoft zelf toch wel met achterdocht bekijken.
 
weet niet zo goed wat ik nu met deze reactie moet ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In post 20 maak je duidelijk dat je er een klein beetje een rotzooitje van maakt en Lange Pier bevestigt dat.
Je moet niets met reacties en vooral niet quoten want dat is funest voor topics. Stel een nieuwe concrete vraag in dit topic als je nog wat wilt weten. Oeverloze beschouwingen schieten we weinig mee op.

Overigens begrijp ik niet omdat je schrijft dat je de laptop pas hebt, dat je niet direct een systeemkopie met bijbehorende herstelschijf hebt gemaakt. Dan had je alles kunnen herstellen in vrijwel 10 minuten. Dat is dan alles achteraf gezegd.

Ik ben een prutser, maar ik zorg wel dat ik herstellen kan.;)
 
"Overigens begrijp ik niet omdat je schrijft dat je de laptop pas hebt, dat je niet direct een systeemkopie met bijbehorende herstelschijf hebt gemaakt. Dan had je alles kunnen herstellen in vrijwel 10 minuten."

beste senso,

ik wil/wou EERST windows helemaal instellen naar mijn smaak en programma,s (ff en thunderbird en wat andere programmaatjes) installeren en daarna een systeemkopie.
want om nou een systeemkopie te maken van een verse windows zonder aangepaste instellingen en programma,s lijkt/leek mij niet handig want dan moet je na een herstel WEER alles aanpassen ?
of denk ik nu verkeerd ?

btw, ik had al vanaf begin af aan media creation tool op een usbstick installed, dat is toch ook een soort van backup, of begrijp ik het niet ?
 
Laatst bewerkt:
ik wil/wou EERST windows helemaal instellen naar mijn smaak en programma,s (ff en thunderbird en wat andere programmaatjes) installeren en daarna een systeemkopie.
want om nou een systeemkopie te maken van een verse windows zonder aangepaste instellingen en programma,s lijkt/leek mij niet handig want dan moet je na een herstel WEER alles aanpassen ?
of denk ik nu verkeerd ?
Jouw gedachtegang is zeer logisch, maar is bewezen verkeerd, anders was je niet op dit punt beland.

Door al die jaren heb ik al vaak meegemaakt dat stations/systeem- en dataschijven zeer onverwachts problemen kunnen geven of defect kunnen raken. Ik maak dan ook altijd gemiddeld om de drie/zeven dagen volledige systeem- en databackups. Ook tussendoor als ik belangrijke updates/programma's installeer of zelf wijzigingen in het register aanbreng. Ik neem geen risico want ik weet dat problemen heel veel tijd kunnen kosten, laat staan dat ze nog op te lossen zijn. Ik heb dus altijd meerdere (minimaal 3) systeem- en databack-ups op verschillende externe HDD's. Die externe HDD's zijn tegenwoordig erg goedkoop.

btw, ik had al vanaf begin af aan media creation tool op een usbstick installed, dat is toch ook een soort van backup, of begrijp ik het niet ?
Helaas, daar kan ik je niet verder mee helpen, want daar heb ik geen ervaring mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan