betrouwbare privacytool en Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
hallo,
gezocht maar niet gevonden dus 2 vragen.

net nieuwe laptop aangeschaft en w10 is ook nieuw voor mij dus grote ontdekkingsreis.

ik zoek een (simpele) privacytool die niet mijn w10 onstabiel maakt maar wel alles blokt wat naar "huis" belt en het liefst met nederlandse handleiding.

en 2; Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen doet het niet, heb alle mappen naar D gezet maar foto,s of documenten zijn niet terug te vinden in D ?

bvd, ben.
 
["Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen " is te vinden bij "opslag" iets naar beneden scrollen en daar staat "Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen "daar kan je alles wat normaal op de c schijf opgeslagen opslaan op de d schijf.
tenminste...zou begrijp ik het:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik snap dat je dat bedoelt, maar als ik een bestand opsla bepaal ik zelf waar deze komt te staan en laat dat niet afhangen van instellingen in Windows.
 
ik wil graag dat alle bestanden AUTOMATISCH naar mijn d schijf geschreven worden zodat mijn niet al te grote c schijf te vol loopt.
en dacht dus dat dat hier (Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen ) mee kon ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok, bedank, ga ik alvast daar mee aan de gang.


nog ff over jouw eerste link over de privacytool, heb je niet iets in het nederlands, want mijn engels is erg gebrekkig helaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dank je, dat is beter:)
btw, nou snap ik nog steeds niet waarom "Wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen" het niet doet, enig idee ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee. Zoals ik al zei gebruik ik dat nooit dus wat er voor moet worden gedaan kan ik alleen maar aangeven met de link die ik je gaf.
 
bedankt ! wel weer jammer van het engels maar heb ff het filmpje bekeken en is redelijk simpel zo te zien.
is dit programmaatje helemaal up to date met de laatste versie van w10 (1803), want mr gates bedenkt telkens weer wat anders om het gewone volk zand in de ogen te strooien ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat bedoel je met dit tooltje, als ik klik erop krijg ik iets van w10upgrade ?
want mijn vraag was of die shutup10 de laatste versie was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik je verkeerd begreep en gaf je een tool om direct te updaten naar Windows 10 build 1803.
Zie net pas dat je dat niet zo bedoelde ;)

O&O ShutUp10 is volledig bijgewerkt voor Windows 10-1803
 
Mijn tip is up to date, er is nog een betere, maar dan ook direct een stuk moeilijker. Ik gebruik die niet zelf is te moeilijk voor mij :eek:, moet ik eerst weer eens opzoeken,
 
nou, schiet mij maar lek, kwas aan het klooien met "opslagruimten beheren" onder tabje opslag.
wou mijn D schijf in 2en maken want erg groot.
toen was ik ineens mijn hele d schijf kwijt :evil::(
ik dacht, dat wordt dus weer opnieuw installeren, maar opnieuw opgestart, en nog steeds mijn D kwijt, daarna nog eens terug naar "opslagruimten beheren" en daar zag ik de D nog staan, dus toen die D in 2en gemaakt en dat ging goed.

maar een prettige bijkomstigheid.........NU gaan al mijn bestanden WEL automatisch naar de D schijf :thumb::eek::shocked::p

moraal van het verhaal, net zo lang frotten tot de boel onstabiel wordt en dan gaat het in 1 keer WEL werken haha..
 
Ja, uiteraard! Het is wel Windows natuurlijk! :d:eek::shocked::d:p
 
Laatst bewerkt:
ben nu de boel aan het terug zetten naar fabrieksinstellingen want de partities gaven een raar beeld, zo had ik oorspronkelijk een ssd van 118gig samen met een hdd van 930gig.
na het geklooi met "opslagruimten beheren" staat/stond er nu; C 118gig, D 930gig en E 430gig.
dus het leek net of ik 430gig er gratis en voor niks bij heb gekregen.
bij het instellen van die partities was de bedoeling om D 500gig en E 430 te maken, en hier is het dus fout gegaan blijkbaar.
kreeg het ook niet meer goed dus toen van usbstick met media creation tool terug gezet en de schijven bleken nog steeds verkloot.
dus nu is ie bezig met fabrieksinstellingen terug te zetten en dat duurt schijnbaar wel even, ben een uur verder en staat pas op 10%.

enig idee waarom het terug naar fabrieksinstelling zo lang moet duren, heb de laptop net een week en weinig aangepast dus snap niet waarom terug naar fabriek veel langer duurt dan media creation tool?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan