meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marn51i

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
85
Geachte hr/mw,

Hoe kan ik de reclame meldingen weg krijgen, als ik op mijn computer aan het werk ben wordt ikj gek van die reclame meldingen die ik steeds krijg
Ik been bezig geweest bij instellingen meldingen maar niets helpt, ik weet het nu niet meer, wilt u mij helpen?

vr. gr.
Marian
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt. Tegen advertenties (natuurlijk Helpmij.nl daarvan uitzonderen) heb ik Adblock Plus en een abonnement op een lijst met Europese advertentieservers. Via het Hosts bestand heb ik eveneens veel onbetrouwbare sites geblokkeerd.

Toch zijn advertenties veelal een resultaat van gesponsorde software zoals emulatoren, conversie programma's en computer versnellers of download helpers (een uitvoerbaar bestandje dat de download begint). Een malware scan doen is daarom aan te raden. Malware kan in een uiterst geval meer vreemde programmatuur downloaden. Zelf kan je ook bekijken of je malware hebt, vaak staat die bij de add-ons en extensies van jou browser of kijk in de lijst met op te starten programma's die AutoRuns opstelt en bij de categorie Browsers.

Wellicht vind je programmaresten van bovengenoemde soorten software bij Programma's en onderdelen.
 
De uitleg van Ed, buiten een kleine opmerking, in Edge kan je ook uBlock origin gebruiken.
 
Was mij niet bekend maar doet mij niet Firefox verlaten ;)
 
Of je er mooi bij blijft kan ik niet bepalen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan