fabrieksherstel w10 blijft nu al 2 uur op 23% hangen en loopt totaal al 6 uur nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
toch maar een nieuw topic want anders verzand het andere topic.

ben vanmiddag rond 1430u begonnen met de fabrieksherstel
ik dacht, laat ik de laptop maar eens serieus helemaal terug herstellen want zal niet zo lang duren want de laptop is nog geen week oud.
maar krijg nu toch weer de kriebels dat ik iets onmogelijks heb gevraagd met die fabrieksherstel ?

wat moet ik doen ?
 
met alle risico van dien, was het zat en heb de gok gewaagd om de laptop geforceerd uit te zetten en wonder boven wonder maakte hij bij opnieuw opstarten de wijzigingen ongedaan en binnen 2 minuten zat ik weer op mijn oude account, dus 0% schade opgelopen.

maar blijft bij mij de vraag, waarom werkt fabrieksherstel niet en daar sta ik niet alleen in want google staat vol van dit zelfde probleem?

bij nader inzien, laat die vraag over fabrieksherstel maar zitten, ik wil daar geen (verloren) energie insteken.
wel heb ik een nieuwe vraag maar zal daar een nieuw topic aan moeten wijden.
dit topic mag wat mij betreft gesloten en verwijderd worden, maar dat is aan het helpmij-beheer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met fabrieksherstel maar in alle gevallen genieten systeem- en databack-ups van stations (schijfletters) de voorkeur. In combinatie met eerst te maken herstelschijf/recoverydisk is vaak binnen 10 minuten een compleet station te herstellen in de oude staat. Alles wordt dan overschreven.
 
Ik zal er een slotje op zetten zoals gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan