Nieuw Asus notebook deze downloads okay?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
IK weet niet of ik hier goed zit, heb een nieuwe Asus S510UA met windows 10.
Nu krijg ik de melding dat het stuurprogramma verouderd zou zijn.
Registreren bij Asus gaat weer niet (was 3 jaar geleden al rampzalig en kennelijk hebben ze dat nog niet verbeterd, jammer!)
Zijn deze downloads slim om te doen?

Wel uberslechte service van Asus, die willen alleen verkopen en verder niks.

www.asus.com/nl/Laptops/ASUS-VivoBook-S15-S510UA/HelpDesk_Download/
 
Laatst bewerkt:
Nou zo ken ik ASUS niet.
Je link is prima en je kunt al die drivers downloaden en installeren, ALLEEN, het bios zou ik alleen updaten als je problemen tegen komt die op het bios betrekking hebben.
Ik heb laatst ook alle drivers geüpdated. Ik heb in de werking geen verschil gemerkt. Een andere laptop heb ik maar zo gelaten. Mijn conclusie is dan ook, alleen dat updaten waar je problemen ondervindt. De rest laten zoals het is.
 
Dankje. Probeer maar eens een nieuw product te registreren. Trek er een flinke tijd voor uit
 
Wat een aannames weer, Asus geeft gewoon goede services.

Nu krijg ik de melding dat het stuurprogramma verouderd zou zijn.
Door wat of wie?

En drivers werken of niet, maken niet uit hoe oud die zijn, voor een nieuwe videokaart kan het soms nodig zijn.
 
Avast. Duidelijk. Gewoon laten tenzij probleem.
 
Nou zo ken ik ASUS niet.
Je link is prima en je kunt al die drivers downloaden en installeren, ALLEEN, het bios zou ik alleen updaten als je problemen tegen komt die op het bios betrekking hebben.
Ik heb laatst ook alle drivers geüpdated. Ik heb in de werking geen verschil gemerkt. Een andere laptop heb ik maar zo gelaten. Mijn conclusie is dan ook, alleen dat updaten waar je problemen ondervindt. De rest laten zoals het is.

Ik heb ze gevraagd of ik op een nep site zit, misschien reageren ze dan wel want Asus reageert nergens op. Mail, Facebook Twitter. Heel vreemd. Geen enkele reactie. Nooit meegemaakt met een serieus bedrijf.
 
Heb net even een account aangemaakt en een apparaat geregistreerd bij Asus: minder dan 5 minuten werk...
Ik heb me hier aangemeld: https://account.asus.com/
Was super simpel...

Waar zit jou probleem dan precies?

Wbt de drivers sluit ik me volledig aan bij kostenzer.
Geen toevoeging nu nog.
 
Probleem zit bij serienummer invoeren.Kennelijk heb ik pech. Twee keer met verschillende laptops. Alle combinaties 0O ingevoerd staat wel dat dit problemen kan geven. Oplossing is echter?
 
Je kan ook zonder account drivers downloaden hoor........
Maar wat moet je ermee.
Als je perse de laatste wilt, wat geen ... uitmaakt qua werking, haal je ze op bij de chipbakker.
 
Jawel. Ik dacht dit is de veilige weg en dan weet ik zeker dat ik de goede download. En geen rommel. krijg. Niks doen is okay dus waarom zou ik nu nog handelen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan