Hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar programmeur voor een paar ideeën: Een unieke browser, een unieke manier van uploaden, (haast )gratis internet en bellen. Je moet wel bereid zijn een NDA te tekenen. Administrators, willen jullie alsjeblieft zo vriendelijk zijn deze topic niet te sluiten?
 
Sterke topictitel!

Dit lijkt weer sterk op de inhoud van jouw voorgaande topics. Er kan een verschil zijn, maar dat vergeet je dan te vermelden en dat is, dat je inmiddels miljonair of miljardair bent. Niet vermelden wat anderen kunnen verdienen maar wel weer anderen bij voorbaat laten tekenen.

Administrators, willen jullie alsjeblieft zo vriendelijk zijn deze topic niet te sluiten?
Hoe kom je nou op dat idee?

Volgens mij zit je op het verkeerde forum. Jij moet naar een soort uitvindersforum voor IT-ondernemingen en daar de procedures bestuderen. Want jij weet niet hoe dat werkt en je de zaak op gang krijgt. Ik heb de indruk dat je een soort Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg wilt worden maar je weet niet hoe je dat ondernemingstechnisch moet doen, laat staan dat je überhaupt starterskapitaal hebt. Ik bedoel dit zeker niet negatief maar juist positief.
 
Beste Yannik,

Bij deze wil ik je verzoeken de titel zinniger te maken en uw vraag verder uit te werken.
Deze zelfde situatie is nu al een aantaal keer voorgekomen zonder dat hier echt info is uitgekomen en daarom houd ik deze vraag goed in de gaten.

m.v.g
Rick van Lieshout
 
Als je op zoekt bent: Meld dan even de eisen en pré's, en dat zo specifiek mogelijk. Werkomstandigheden zijn ook fijn om te vermelden.

Kijk anders eens als voorbeeld naar andere vacatures op het internet, want dit wat je nu hebt is zoooo onduidelijk.

Oh ja, om gratis internet en bellen aan te bieden aan iedereen hoef je geen programmeur te zijn, het blijven diensten die jij als bedrijf inkoopt. Hoe jouw verdienmodel eruitziet om het gratis aan je klanten aan te bieden, ligt bij jou.
 
Laatst bewerkt:
Al eens met een ervaren zakenman (m/v) gesproken? Dit soort ideeën zijn in de regel niet zo heel erg realistisch. Ten eerste een technisch probleem. Je gaat een nieuwe techniek introduceren. Het geen betekent dat iemand jouw versie van het internet alleen kan bezoeken als je jouw browser hebt. Hoe denk jij de wereld zo ver te krijgen om over te stappen? Dan zul je jouw idee toch echt moeten beschermen met een aantal patenten. En dan komt meteen het 2e probleem. Hoeveel geld heb je om een team advocaten te betalen die jouw patent gaan beschermen?
 
Beste mensen,
Het is verstandig niet mee te gaan in deze vraag. Gezien de talloze eerdere soortgelijke topics van TS, al het werk en de moeite die daar door veel forumleden aan is besteed, is het naar mijn mening totaal zinloos. Alles is al 'tig' keer aan de orde geweest en uitvoerig uitgelegd. Het wordt een herhaling van zetten zonder ook maar enig rendement.

Het verhaal is altijd hetzelfde en er worden door TS nooit concrete adviezen opgevolgd of stappen ondernomen. Constant uitvluchten als het er op aan komt. Yanik blijft met zijn ideeën komen en het kan allemaal veel geld opbrengen, kijk er eens naar en als ze je niks vindt, dan houdt het op. Niet dus! Yanik slaat twee jaar over en begint weer overnieuw.
 
Misschien zet je je NDA hier eens. Dan weet men direct waar men aan toe is.....
 
Even een quote uit een andere genoemd topic over het doel van een NDA. Na 1,5 jaar moet het toch wel duidelijk zijn voor Yanik.....
mastermindzh zei:
Een NDA teken je meestal na het zien van een (deel van) de opdracht.

Voordat ik uberhaupt naar een opdracht kijk waar ik een NDA voor moet tekenen verwacht ik op zijn minst:

- Omschrijving
- Motivatie (wat is het probleem, waarom deze oplossing etc.)
- Gedetaileerde info over het product.
- Achtergrond van de opdrachtgever mits niet bekend op het internet.
- Informatie over de infrastructuur
- Informatie over waar het stukje software moet draaien.

Daarnaast zullen er, voor het tekenen van een NDA, duidelijke afspraken gemaakt moeten worden over:
- Documentatie (hoeveel, wie, waar)
- Het team
- Uitbetaling (met clausule indien van falen project).

Zonder een groot deel van bovenstaande informatie zal je hoogstwaarschijnlijk geen (fatsoenlijke) aanmeldingen krijgen.

Blijkbaar denkt Yanik alleen na over hoe tof een NDA is om zijn ideeen (die naar mijn idee slecht uitgewerkt zijn) te beschermen.
 
Ik kan u een niet volledig werkende programmeer computer ter beschikking plaatsen . Hij doet volledig wat je vraagt enkel het tekenen doet hij niet(het is gewoon onmogelijk).
Wat ik denk is dat je iets wil doen met socket (iets van 100 in een dozijn). Dus Wat je ook maakt vermoedelijk serverbased.
Dus welk systeem had je in gedachten .
windows
linux
Dan programmeertaal of ect...
Mijn bot programmeert in php hij leest bijna alles van sockets tot bestanden.Zijn probleem ligt nog op taal mijn bot kent weinig verschil tussen talen en smijt bijgevolg alles op één hoop.
Maak ook lecentie nr en voorwaarden dan ben je daar al iets zekerder van .
onderstaande link iets veroudert maar het is al iets waar je zelf mee aan de slag kan
https://www.tutorialspoint.com/java_rmi/java_rmi_database_application.htm

by the way iets uniek maken ... er is al veel gemaakt en als je het bij google zoekt maakt hun bot het nog voor je het zelf maakt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan