Hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar programmeur voor een paar ideeën: Een unieke browser, een unieke manier van uploaden, (haast )gratis internet en bellen. Je moet wel bereid zijn een NDA te tekenen. Administrators, willen jullie alsjeblieft zo vriendelijk zijn deze topic niet te sluiten?
 
Sterke topictitel!

Dit lijkt weer sterk op de inhoud van jouw voorgaande topics. Er kan een verschil zijn, maar dat vergeet je dan te vermelden en dat is, dat je inmiddels miljonair of miljardair bent. Niet vermelden wat anderen kunnen verdienen maar wel weer anderen bij voorbaat laten tekenen.

Administrators, willen jullie alsjeblieft zo vriendelijk zijn deze topic niet te sluiten?
Hoe kom je nou op dat idee?

Volgens mij zit je op het verkeerde forum. Jij moet naar een soort uitvindersforum voor IT-ondernemingen en daar de procedures bestuderen. Want jij weet niet hoe dat werkt en je de zaak op gang krijgt. Ik heb de indruk dat je een soort Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg wilt worden maar je weet niet hoe je dat ondernemingstechnisch moet doen, laat staan dat je überhaupt starterskapitaal hebt. Ik bedoel dit zeker niet negatief maar juist positief.
 
Beste Yannik,

Bij deze wil ik je verzoeken de titel zinniger te maken en uw vraag verder uit te werken.
Deze zelfde situatie is nu al een aantaal keer voorgekomen zonder dat hier echt info is uitgekomen en daarom houd ik deze vraag goed in de gaten.

m.v.g
Rick van Lieshout
 
Als je op zoekt bent: Meld dan even de eisen en pré's, en dat zo specifiek mogelijk. Werkomstandigheden zijn ook fijn om te vermelden.

Kijk anders eens als voorbeeld naar andere vacatures op het internet, want dit wat je nu hebt is zoooo onduidelijk.