Fout 1004 tijdens uitvoering: De cel of grafiek bevindt zich op een...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myrthe92

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2017
Berichten
94
Beste allen,

Ik kom de volgende fout tegen in VBA:
"Fout 1004 tijdens uitvoering: De cel of grafiek die u wilt wijzigen, bevindt zich op een beveiligd blad. Als u wijzigingen wilt aanbrengen, klikt u op Beveiliging blad opheffen op het tabblad revisie (mogelijk hebt u een wachtwoord nodig)."

Ik krijg dan alleen de opties "Beëindigen" en "Help". Foutopsporing kan ik niet aanklikken.

Het probleem doet zich voor bij twee verborgen werkbladen zodra ik deze zichtbaar wil maken.
Heeft één van jullie een idee hoe ik deze melding kan oplossen?

Alvast bedankt!
 
Ik wil juist dat deze werkbladen beveiligd zijn. Deze werkbladen zijn verborgen, maar worden in het invulblad "Start" gebruikt in de messagebox om het in te vullen. Gaat dit dan geen problemen geven bij het gebruik hiervan?
 
De genoemde werkbladen zijn een format. Hierin breng ik wijzigingen in aan en daarna sla ik deze weer op en verberg ik het werkblad weer. Mijn collega's werken dan vanuit het werkblad "Start" en klikken daar op het invulschema en krijgen een nieuw format in een nieuw werkblad. Tot noch toe hebben zij de foutmelding niet gehad, maar ik krijg deze wel als ik het format wil bewerken.
 
Laatst bewerkt:
't is net een cryptogram. Geef relevante informatie.
 
Als je niet op foutopsporing kan klikken zal het vba-project ook met een code zijn beveiligd.

Zie hier een vraag van gisteren waar waarschijnlijk hetzelfde werd gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan