uit ljst in- en uitgaven een individuele rekening opmaken o.b.v. aandeel app-blok

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Ik heb enige tijd geleden een gelijkaardige vraag gepubliceerd maar ik heb door omstandigheden niet kunnen reageren op een reactie van Octafish en andere andere forumleden. Daardoor is ze aan hun aandacht ontsnapt.Ik heb die vraag als opgelost gemarkeerd maar ik weet niet of het toegestaan is om op deze manier de vraag opnieuw te stellen.

Ik wil een berekening maken voor eigenaars in een appartementsblok. Ik heb mij daarvoor geëngageerd t.o.v. de andere eigenaars en gebruikte tot hiertoe Excel. Ik wil een gedetailleerd overzicht per eigenaar (op basis van zijn aandeel in gehele blok) maar dat lukt mij niet. Ik heb ervaring met Access maar het opmaken van de tabellen is voor mij een struikelblok. In het bestand in de bijlage steken 4 tabellen : de kavels die iedere eigenaar in zijn bezit heeft, de gegevens van de kavels, de rubrieken van in- en uitgaven, de bankuittreksels. Ik vrees dat mijn tabellen niet helemaal geschikt zijn om het beoogde doel te bereiken en ik heb ook geen relaties gelegd tussen de diverse tabellen.
Ik wil per eigenaar een lijst van alle rubrieken en het bedrag dat hij moet betalen op basis van zijn aandeel (10.000-sten).
Wil wil (kan) mij wat support geven?

In bijlage het ecxel-bestand dat ik gebruik en een access-bestand met geïmporteerde tabellen uit het excel-bestand.
 

Bijlagen

  • beheer algemene delen Zeeaster.zip
    54 KB · Weergaven: 22
  • tabellen voor accesstoepassing beheer Zeeaster.xlsx
    44,6 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan