Windows Update - Status: Wachten op installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
112
Beste mensen,

Ik heb vanmiddag de laptop van mijn dochter (Asus Aspire ES1-521-83ZG) teruggebracht naar de fabrieksinstellingen (Windows 10 x64). Het probleem is nu dat de Windows Updates zich niet verder laten installeren. In het Instellingenscherm, zie ik onder "Windows Update" een groot rood uitroepteken met de melding: Status: "Wachten op installeren".

Er vanuit gaand dat er misschien iets mis was gegaan heb ik een herinstallatie uitgevoerd, maar het probleem is dus niet verdwenen. Een aantal updates staan inderdaad in de "wachtrij". En ik zie nu ook bij de updates het volgende staan: "2018-07 Cumulatieve update op Version 1709 for x64 gebaseerde systemen (KB4338825) Status: Downloaden - 99%"

Kan het zijn dat "alles en iedereen" wacht totdat die cumulatieve update zichzelf uiteindelijk heeft gedownload en geïnstalleerd, en is het dus ook voor mij een kwestie van geduld hebben (want ik geloof dat het best wel een flinke download was), of geeft het rode uitroepteken aan dat de download nu op 99% is blijven hangen? In dat laatste geval, is de boel dan weer op gang te brengen?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Cheers!

Rob;)
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, het probleem lijkt zichzelf toch op te lossen. De status van de cumulatieve update is nu: "Installeren - 68%". Ik was echter totaal niet bekend met het rode uitroepteken hier en de "Wachten op installeren"-status. Er leek ook niets te gebeuren, dus vandaar mijn vraag...

Cheers!

Rob ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet verplicht om jezelf te quoten..;)

Als je toch bezig bent... het gaat wel over een "Acer Aspire ES1-521-83ZG".... ;)
Of heb je er een hybride laptop van gemaakt...:cool:
 
Een hybride laptop is misschien een optie, want op diesel doet hij het sowieso niet. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:thumb: mooie reply
nu nog een knip in "je eigen quoten"... .:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan