Openwrt deinstalleren en terug naar factory firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

lala27

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2013
Berichten
20
Ik heb dus een TP-Link TL-WR842N/ND v3 en ik had hier Openwrt op staan.
echter na een aantal maanden ben ik tot de conclusie gekomen dat Openwrt een verschrikkelijk systeem is voor mij en het meer problemen oplevert dan het heeft opgelost (wat niks is)
dus ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met het terug naar factory firmware gaan maar het lukt gewoon niet.
ik blijf deze melding krijgen:

The uploaded image file does not contain a supported format. Make sure that you choose the generic image format for your platform.

ik heb geprobeerd de stock firmware the installeren (van de tp-link website).
werkte niet.

toen vervolgens een gestripte versie omdat de bootloader blijkbaar niet opnieuw geinstalleerd hoeft te worden.
werkte niet.

toen vervolgens de een trx bestand met de eerste 32 bits of bytes of whatever verwijdert en nogsteeds werkte het niet.

ik ben echt een beetje radeloos en wil echt heel graag van dit flut systeem af.

als iemand een idee heeft laat het graag horen.

mvg. yvalson
 
Da kan un klus zijn.... :cool: Mooie uitdaging..

Das al jaren bekend dat je dan kans op solderen hebt...

Lees onder maar eens voor gevallen dat je er niet meer bij kunt....
Alles is beter dan een baksteen.... ;)
er zijn ook vast websites die hier naar verwijzen iig heb je een start.
Succes.
http://wiki.villagetelco.org/Serial_Port_Access_and_Firmware_Recovery_for_TL_WR842ND

Edit: ik kwam deze ook nog tegen, geen solderen... weet niet of deze methode ook werkt voor die van jou?
https://forum.tp-link.com/showthread.php?81462-How-to-recovery-the-router-when-you-bricked-it

Oja... tis een TP-link forum.. je zou daar meer kennis verwachten dan hier?
Probeer us ook daar...
 
Laatst bewerkt:
De router doet het nog wel en alles werkt prima maar ik heb gewoon een hekel aan openwrt en wil er vanaf alleen dat doet t niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan