script not found or unable to stat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het heel jammer dat het allemaal niet helpt. Maar om eerlijk te zijn strato is om te huilen. Althans de hulp. En dat is al vele jaren zo.:confused:

Je hebt er veel energie ingestopt, maar helpen doen ze je niet. Ik heb je diverse malen een link gestuurd in de hoop dat je er wat aan hebt. Ook dit mocht niet baten.

https://www.whoishostingthis.com/hosting-reviews/strato/
 
Ben ik niet de enige die zo over strato denkt.
Suggesties voor betere aanbieders?
 
Ik mag geen reclame maken, maar er zijn wel een paar goede. Maar daar betaal je dan ook wel wat voor. Maar ja als je een pro bent dan heb je het er wel voor over en zeker als wat in de kas komt.
 
Nou, kort door de bocht dan. Free hosting is over het algemeen allemaal bagger. Alleen maar kassa voor die gasten en support ho maar.
 
Jammer.
Nog steeds plaatjes die niet volledig te zien zijn :(
Site al verwijderd en daarna geupload via Total Commander? Probeer anders eens een andere PC, van een buurman, neef, vriend. Dan kan je achterhalen of het aan je PC licht of aan de webhosting (wat ik betwijvel).

Maar zijn de plaatjes zelf echt wel goed? Open ze eens in je afbeeldingprogramma.
Ben ik niet de enige die zo over strato denkt.
Suggesties voor betere aanbieders?
Kijk eerst of het aan Strato ligt of aan je pc.
Ikzelf zit bij Reviced.
 
Laatst bewerkt:
Plaatjes zijn allemaal goed, want anders zouden ze na tig keer proberen er nog niet op staan.
Daar verwed ik mijn leven op dat die goed zijn.
Aan mijn pc ligt het ook niet, want als ik anderen naar dezelfde pagina laat kijken zien zij het ook.
Als ik via mijn smartphone ga kijken is er hetzelfde te zien.
Alles van mijn site halen heb ik nog niet gedaan, omdat ik niet weet of dat wel kon of mag.
En of dat deze actie de problemen zal oplossen is maar de vraag.
Zit er erg aan te twijfelen of ik die Total commander wel wil gaan gebruiken. Het is Shareware en na 30 dagen
moet ik er alweer voor gaan betalen en ik betaal al 30 euro per 3 maanden aan Strato en dit alles voor een uit de hand gelopen hobby ….
Zal ik toch even over moeten nadenken.
Die sitelock heeft er naar alle waarschijnlijkheid niks mee te maken. Ipswitch is er opnieuw opgezet en alles lijkt goed.
Weet alleen niet meer hoe ik mijn rechterkolom (waar mijn mappen te zien zijn en waar ik naartoe kan slepen), 3de kolom, terug moet halen.
Ik ben het vergeten, hihihihi, kun je zien hoelang ik al met dat ding werk :D

Vergeet dat laatste maar, was weer eens niet goed wakker (hihihihihi) is in DW, heb per ongeluk al mijn mappen die ik kon zien verwijderd en nu
ben ik vergeten hoe ik ze terug moet zetten. Ik vind het wel, hihihihi, alleen mijn oude hersenpan even laten werken, hihihihi.
 
Laatst bewerkt:
Aan mijn pc ligt het ook niet, want als ik anderen naar dezelfde pagina laat kijken zien zij het ook.
Al gedacht dat je pc mogelijk wat fout doet met uploaden? Dus dat het daar wel aan ligt?

Zie ook mijn vorige tips.

Total Commander blijft na 30 dagen gewoon werken. Dus daar hoef je je geen druk over te maken.

30 euro per kwartaal is best duur. Er zijn veel goedkopere webhostings. Reviced, Antagonist, Versio (matig). Maar of je probleem van je kapotte plaatjes bij je webhosting ligt, blijf ik betwijfelen. Zoek dat eerst eens uit.
 
Laatst bewerkt:
Heb de plaatjes van deze les : http://www.happyrataplan.com/Blendlessen/Summertime.htm
volledig nagekeken, er is niks mis mee. Ik heb zelfs nieuwe gemaakt en upgeloaden.
Na tig keer weer uploaden en verversen staan ze er nu op.
Ook het .htm document volledig opnieuw aangemaakt maar toen ik deze uploade was weer de onderkant die niet mee wou.
Ook weer moeten heruploaden (gelukkig maar 1 keer) en toen stond de onderkant er terug op.
Ik zou niet weten wat mijn pc mis doet. Kan het aan een update van Windows 10 zelf zijn?
Want voor die update kon ik mijn PSP en Ipswitch gewoon openen.
Nu krijg ik telkens dit te zien : Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?
En moet ik steeds op OK klikken.
 
Ik heb nu deze index pagina gewijzigd : http://www.happyrataplan.com/BlendLessen-Index.htm
Er staat in mijn DW maar 1 NEW plaatje bij Summertime.
Ik krijg dit zelfs niet te zien en het laatste plaatje had ik al eens opnieuw geupload en nu doet ie het weer maar voor de helft.

Ik zie het echt niet meer zitten :(
 
Laatst bewerkt:
Wat voor log zoek je precies?

Kijk eerst eens of het echt aan je pc ligt. Heb je het al bij je oom/zwager/neef/buurman geprobeerd, op hun pc?

Straks ligt het toch aan de hosting en heb jij een hoop onnodig werk gedaan, door je pc overhoop te halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat voor log ik zoek, misschien weet 1 van jullie het.
De leden van mijn groep hebben hetzelfde probleem, ze zien de plaatjes half en die les gaat maar tot punt 15.
Heb geen familie die een pc heeft of waar ik die kan gebruiken. Familie wonen allemaal in België en Tenerife. Te ver voor mij om even op en neer te rijden.
Ik weet verder niet meer wat ik kan doen, daarvoor is mijn kennis te beperkt.
Mijn hoop is op jullie gevestigd, want als je via google naar het probleem zoekt, vind ik niet echt wat mij helpen kan.
Ik nog eens proberen om via DW te uploaden, heb ik ook nog nooit gedaan, zal wel zo moeilijk niet zijn hoop ik (hihihi)
 
Heb je geen andere pc in huis? Geen buurman of vriend die je goed kent? Ergens gaat het uploaden mis, lijkt wel, en dat moet je onderzoeken wanneer het gebeurt en wanneer niet.

En ja, ik heb er nog nooit van gehoord, dat bestanden bij het uploaden verminkt worden. Maar ergens moet er wel een oplossing te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het ligt dus niet aan Strato :(
Ik heb nog een andere site van Yourhosting en heb nu de plaatjes via Ipswitch geupload en ik krijg ook halve plaatjes te zien : http://claudias-dreamweaver-lessen.nl/Lessen/Hugs.htm
Deze site dient alleen om lessen van 2 meiden op te zetten die ermee gestopt zijn, dus dit was helemaal uit mijn gedachten gegaan.
Nu ik weet dat het toch bij mij moet liggen, hoe kan ik het vinden en hoe los ik het op??????????????????????????????????????????????????

Mocht je niks zien, dat klopt, want ik heb net de plaatjes weer 1 voor 1 geüpload, maar geloof me, het is hetzelfde als dat ik naar Strato upload.
 
Laatst bewerkt:
Waar ik ook net zit aan te denken (mijn weekend hersenen zijn weer op weekmodus, hihihihihi) is dat ik 2 bestandjes heb moeten downloaden
van Corel zelf omdat ik anders het programma "PhotoMirage" niet kon openen.
Ik kreeg toen deze melding :
PhotoMirage.jpg
Ik heb toen een ticket aangemaakt bij Corel zelf en dit was het antwoordt :

Cho (Corel)

Aug 3, 14:22 EDT

Hello Happyrataplan,

Thank you for contacting Corel Customer Support. My name is Cho and I have been assigned to your ticket.

I appreciate bringing your query to our attention. I see you're having issues with your product. C++ Redistributable might not be installed yet or it is damaged. Click the link below to install/repair the Redistributable Package.

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679

Download both the 32-bit (VSU_4\vcredist_x86.exe) and 64-bit version (VSU_4\vcredist_x64.exe).


Please do not hesitate to contact us with any further questions.

Regards,
Cho
Corel Customer Support Services

Ik heb dat toen gedaan en toen werkte PhotoMirage.
Heel tof programma, maar niet combineerbaar met mijn PSP lessen, dus er weer afgehaald.
Zouden deze 2 bestanden er iets te maken kunnen hebben?
Claudia.
 
Ik zou eerder dan denken aan beveiligingssoftware of een firewall, dan een programma wat totaal wat anders dan dat doet. En kwestie van uitzoeken door deze per stuk te verwijderen en steeds per keer je pc te herstarten, en te proberen.

Doe andere eens een rollback van je Windows update. Misschien dat die wat vreemd doet.
 
Laatst bewerkt:
Wat is een rollback?
en waar vind ik deze, die updates?
In XP was dat makkelijk om ze te zien en te verwijderen.
Windows10 moet ik echt nog leren kennen.
Weet waar het configuratiescherm zit en kan van daaruit programma's verwijderen.
Maar zie nergens die updates staan :D
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen al gevonden, hihihihihi, ben nog iets handiger dan ik dacht, hihihihihihihi
 
Ondertussen al gevonden, hihihihihi, ben nog iets handiger dan ik dacht, hihihihihihihi

Hopelijk werkt het wel na het terugdraaien van de update. Maar het is wel de bedoeling om uit te zoeken waar het aan ligt.
Ikzelf heb overigens geen enkel probleem ermee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan