Krijg lege map niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Op mijn mediaspeler (mede8er) staat een zeer eigenwijze lege map die ik maar niet verwijderd krijg.

Ik heb de Mede8er opnieuw opgestart, maar zonder resultaat

Via het thuisnetwerk kan ik ook in de verkenner de betreffende netwerkmap benaderen

Wat heb ik zelf ondernomen:
- veilige modus opgestart
- verborgen bestanden zichtbaar gemaakt om te kijken of er nog een bestand in zou staan
- proberen te renamen, verplaatsen
- Getracht met UnLockIT, Deadlock en MoveonBoot map te verwijderen
- machtigingen aangepast, ook met TakeOwnerschp

Wat kan ik nog meer doen?

Hierbij de melding die ik krijg..

melding bij verwijderen map.png

Ik realiseer mij dat het geen groot probleem is, maar toch wel zeer irritant dat het maar niet lukt..

Wellicht heeft iemand nog een tip/suggestie?
 
Laatst bewerkt:
Hang de Mede8er via de USB poort aan je PC en laat dan een foutcontrole doen waarbij je fouten automatisch laat repareren.
Grote kans dat 'ie dan weg is of in ieder geval verwijderd kan worden.
 
Hang de Mede8er via de USB poort aan je PC en laat dan een foutcontrole doen waarbij je fouten automatisch laat repareren.
Grote kans dat 'ie dan weg is of in ieder geval verwijderd kan worden.

Helemaal geweldig, De map was overigens al direct weg nadat ik de mede8er via USB verbonden had met de PC. Dus verwijderen en foutcontrole was niet eens nodig! Je hebt mij 'weer' heel goed geholpen :thumb:

Het is wel een beetje omslachtig, in mijn geval; kasten verschuiven, kabel uit goot halen, enz. Het zou toch eigenlijk wat eenvoudiger moeten kunnen. Ik heb ook nog 'Unlocker' (tip LangePier) geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Dus 4 unlockers kregen het niet voor elkaar..

Maar... het is dus gelukt en daar ging het om. Nogmaals dank voor de prima tip!!
 
http://m.majorgeeks.com/files/details/unlocker.html
Zou gewoon moeten werken of Delinvfile.

Bedankt voor je reactie en tip...

Naast de drie unlockers die ik al gebruikt had, heb ik ook nog (jouw tip) Unlocker geprobeerd. Maar helaas, hiermee dus ook niet gelukt. Delinvile niet geprobeerd; wordt ook na drie acties een betaald programma. En een vijfde unlocker vind ik ook wel wat veel van het goede :)

Ik heb inmiddels succesvol (zie eventueel mijn reactie) de tip van edmoor uitgevoerd. Dus opgelost!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het is opgelost. Zet je hem bij onderwerpopties even op opgelost? Bij voorbaat dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan