• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen verplaatsen naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
336
Mensen,

Ik heb weer eens een vraag: Ik heb een lijst met artikelen. Bij die artikelen is een gewicht gemeld. Als dat bewuste gewicht op 0 kilo wordt gezet (D3 in het bijgevoegde voorbeeld.) dan moet die rij worden verplaatst naar tabblad geen gewicht.

Hij moet dan dus verdwijnen uit blad 1.

Dan het tweede deel van de vraag: Als ik op tabblad 0 kilo toch weer een gewicht invul dan moet die rij zich weer naar blad 1 terug verplaatsen.

Ik denk zelf dat dit te doen moet zijn met de ALS formule bijvoorbeeld zo =ALS(AANTAL.ALS(Blad1!$D==0 VERPLAATS (geen gewicht.)

Iets in die strekking, want verder kom ik niet.

Ik hoop dat de vraag duidelijk is. Bekijk bijlage voorbeeld 1.xlsx
 
Sorry, Voor het geen je vraag klopt mijn link niet.
Deze heb ik dan ook verwijderd.
 
Hoi Ruben,
Helpt zoiets U verder?
 

Bijlagen

  • voorbeeld 1.xlsb
    23,4 KB · Weergaven: 36
Hoi Ruben,
Helpt zoiets U verder?

Jazeker, het is eigenlijk zoals het moet!

Ik krijg het alleen niet op mijn eigen situatie van toepassing (Ander document wat ik liever niet online zet) Daarom heb ik het nagemaakt met dezelfde cellen. Dan moet je ook nog weten dat het gewicht wat staat ingevuld als tekst wordt ingevoerd.

Heb ik in de bijlage ook gedaan. Zou je mij dan nog een keer willen helpen?

Bekijk bijlage vooorbeeld 2.xlsx
 
En welke inspanning heb je dan verricht? En wat lukt er niet? Het gewicht in het bestand staat ingevuld als een getal. Er bestaat in het bestand geen tweede tab waar naar toe geschreven moet worden. Dus wat het allemaal moet worden? Het verplaatsen van gegevens is geen enkel probleem. Halve vragen en dito voorbeelden wel.
 
Deze misschien?
 

Bijlagen

  • voorbeeld 2.xlsb
    24,2 KB · Weergaven: 38
Ziet er weer supergoed uit. Dank je wel.


Nu hebben jullie dit al eens vaker voor mij gedaan. Nu wil ik toch eens weten. Hoe kan je de macro die nu in dit bestand zit zonder problemen overnemen in een ander document? (kopiëren plakken?)
 
Ziet er weer supergoed uit. Dank je wel.


Nu hebben jullie dit al eens vaker voor mij gedaan. Nu wil ik toch eens weten. Hoe kan je de macro die nu in dit bestand zit zonder problemen overnemen in een ander document? (kopiëren plakken?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan