• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele waarden zoeken en in dezelfde lijn plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Th0ny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2018
Berichten
2
Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsxHi all

Voor een sport event kunnen mensen zich inschrijven via een systeem waaruit ik dan een excel trek. Zo een excel bestaat dan uit 'Team', 'First name', 'Last name', 'Email' & day.
Mensen kunnen zich dus inschrijven voor meerdere dagen,. Nu zou ik een formule moeten hebben waarbij mensen die zich inschrijven voor meerdere dagen, in dezelfde lijn komen te staan. De excel die ik uit het systeem trek, geeft dat nu in aparte lijntjes weer, maar die zouden dus in 1 en dezelfde lijn moeten komen. Achter de naam staan 3 kolommen met 'Friday', 'Saturday' & 'Sunday'. Hier komt dan een 1 in te staan als ze zich hier voor hebben ingeschreven.

Ik heb een voorbeeld bestandje erbij gezet

Hopelijk is mijn uitleg wat duidelijk en vinden jullie mee een oplossing want ik weet het niet meer goed

Grts
 
Laatst bewerkt:
zoal hierboven gesuggereerd, met een draaitabel
 

Bijlagen

  • Voorbeeld (5).xlsx
    13,5 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan