• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevensvalidatie met INDIRECT geeft fout aan, maar niet welke fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NordyWolters23

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2018
Berichten
6
Bekijk bijlage TOOL v3.3_nordy.xlsx

In de TOOL die we aan het maken zijn (zie bijlage). Heb ik twee dropdown menu's gemaakt die afhankelijk zijn.

In het eerste dropdown menu kiest men tussen land en provincie.
Dit werkt gewoon goed, wanneer Nederland wordt gekozen kan vervolgens een van de 12 provincies gekozen worden.
Als 'Other' gekozen wordt dan kan uit de andere tabel 'Other' gekozen worden.

Nu heb ik dit gemaakt volgens de tutorial op https://www.opatel.nl/dropdown-menu-afhankelijk-van-andere-dropdown

Maar nu loop ik vast. Als ik op exact dezelfde manier een drop-down menu wil maken voor de HEATPUMP (onderaan de TOOL), dan geeft hij aan "de bron resulteert momenteel in een fout. Wilt u toch doorgaan?"

Ik kan dan wel op Ja klikken, en er verschijnt wel het pijltje voor dropdown menu, maar ik kan geen gegevens selecteren.

Het vreemde is dat ik bij provincie exact het zelfde doe en hij hier wel werkt.
 
Leuke puzzel zo, maar wat versta je onder "de Tool"? Ik ga uit van het tabblad "Form". Bij het tabblad "Values" heb je onder Heatpump geen gegevens staan.

waar moet die info vandaan komen?
 
Wauw 9 tabbladen en al 10 min aan het zoeken naar die validatie die niet werkt, stop nu met zoeken en volg SjonR en andere forum leden naar hun inbreng.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan