• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

IreneU

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2018
Berichten
1
Ik wil mijn eigen uren gaan bijhouden, in Excel.

Hier komt natuurlijk meer bij kijken dan alleen begin- en eindtijd invullen, ik wil ook berekenen hoeveel overuren ik heb gemaakt, hoeveel vakantieuren ik heb opgenomen, ziekteuren, feestdagentoeslag ed.

Ik heb al een beginnetje gemaakt maar ik kom er niet helemaal uit. Hoe kan ik bijvoorbeeld per week berekenen hoeveel overuren ik heb gemaakt? Ik heb een contract van 30,4 uren.

Zoals je misschien in het bestandje ziet heb ik wel een klein beetje verstand van Excel, maar niet genoeg om dit te maken. Dus ik hoopte dat iemand mij hierbij kan helpen.
Alvast bedankt!!

Bekijk bijlage Urenberekening.xlsx
 
Code:
=ALS(J2>30.4/24;J2-30.4/24;"")
in cel G2 zetten en doortrekken naar beneden werkt in je huidige opmaak. Ik zie wel wat potentiele cosmetische vervolgproblemen ontstaan door totaaltijden die boven de 24 uur uitkomen, maar vooralsnog is dat niet het grootste issue wat ik zie.

Mijn tip: maak de opmaak anders. Het is erg onhandig om weektotalen en dagregistratie door elkaar in één tabel te zetten. Misschien wil je bijvoorbeeld liever je dagregistratie in een tabel kwijt en je weektotalen uit een daaraan gelinkte draaitabel halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan