Outlook 2010 mail openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiJo

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2015
Berichten
5
Als ik in outlook 2010 in het leesvenster klik wordt sinds enige tijd de mail niet meer in een groot venster weergegeven. Heeft iemand een oplossing? Microsoft help zegt alles opnieuw instaleren ( simpel maar zeer bewerkelijk ). Outlook komt uit Office Professional 2010 en heeft altijd zonder problemen gewerkt.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

PiJo
 
Route99
Dit reeds geprobeerd maar het geeft geen soulaas!

PiJo
 
Leesvenster....Proberen. Standaard staat het leesvenster van je e-mails rechts. Als je het leesvenster hebt uitgezet, omdat de e-mails anders als ‘gelezen’ worden beschouwd, Ga naar het tabblad Beeld en kies voor Leesvenster. Klik op Opties en zet het vinkje uit bij ‘item als gelezen markeren als het item wordt gewijzigd’. Zet het Leesvenster nu rechts. Maak het venster eventueel wat breder door de linkerrand van het venster te verslepen.
 
Ter info:
Mijn persoonlijke mening is dat een leesvenster uit moet. Je krijgt meteen alles te lezen als je langs de mail loopt.
Ik ga af op afzender en titel en lees selectief.

Vroeger was er nog een virus reden. Als je het leesvenster aan hebt dan kon het virus meteen actief worden. Of dat nog steeds zo is weet ik niet zeker.
 
Dan zou je wellicht kunnen overwegen om office 2010 te herstellen.
 
outlook 2010

Het herstellen van Office geeft ook geen oplossing. Een bericht in Outlook groter maken gaat alleen door het te openen in de webbrowser. ( Geen veilige manier )

We blijven positief.

PiJo
 
Nog steeds geen oplossing. Ook kontakt met Microsoft gaf geen oplossing. Een complete verwijdering van Office Pro 2010 lijkt de enige oplossing en daarna weer opnieuw installeren. Alshet lukt laat ik het weten. Dit duurt wel enige tijd.

Groetjes PiJo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan