website over al anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, allemaal bedankt voor het meedenken maar dit is allemaal abra cadabra voor mij.
ik kan hier niets mee. snap er ook niets van.

Dat kan ik heel goed begrijpen, sommige posten die hier staan duizelen mij ook ;)
Ze hebben totaal geen meerwaarde.

Ik adviseer net zoals PHP4U om Wordpress te gaan gebruiken. Dit is de meest gebruiksvriendelijke websitemaker (Om het even simpel te zeggen). In het begin zal het wat moeilijk zijn wellicht om te gaan leren, maar daarna is het best eenvoudig.

Gebruik dan wel een responsive theme, die er zijn gratis en er zijn er 1000den die je gewoon kan gebruiken.

Jouw site zoals hij nu is, ziet er ij mij op de laptop zo uit (zie screenshot). En als ik mijn scherm kleiner maak, dan ziet het eruit als het tweede plaatje. Teken dat het niet responsive is.

Wil je hulp hiermee dan kan je altijd mij even benaderen.

weer12.jpgweer13.jpg
 
allemaal bedankt voor het meedenken maar dit is allemaal abra cadabra voor mij. ik kan hier niets mee.
Dan is een werkend voorbeeld van jouw home pagina gewoon handiger denk ik. Zie bijlage. Kopieer al je afbeeldingen in mapje wpimages en dan uploaden naar de website met ftp. Het werkt op pc, tablet en phone. Als je deze en andere pagina's verder uitgewerkt wilt hebben kan je altijd contact met mij opnemen.
 

Bijlagen

  • sys.zip
    98,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
De linkjes die je geeft hebben geen toegevoegde waarde. Het eerste linkje gaat het grootste deel over hardware en andere appicaties. Bij het tweede linkje kan het ook gewoon de provider zijn die is gehackt, dat kan je niet zien want je hebt geen logbestanden. Het is geen info waar de TS iets mee kan, jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan