• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pronostiek excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zulianiclaudio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2018
Berichten
2
Hallo,

Zal mij even voor stellen ben Claudio Zuliani en kom van Limburg.
wij hebben een FB pagina over al het nieuws van Juventus en elke jaar hebben wij een wedstrijd wie de uitslag kan raden over de gespeelde wedstrijd van Juventus.
omdat wij nu al boven de 11000 volgers zijn is het moeilijk om alle punten handmatig in te voeren in een excel bestand. per juiste uitslag kregen ze 3 punten en bij een winst maar niet de juiste uitslag kregen ze 1 punt en bij verlies uiteraard o punten.
dus ik moest de hele lijst afgaan wie het juist had..dat is een heel karwei.
Ben op zoek waar je alle namen kan invoeren van de mensen die mee doen en hun pronostiek kunnen invoeren en dan de uitslag van de gespeelde wedstrijd van Juventus en die dan automatisch de juiste punten geeft aan de deelnemers.
Hoop dat het duidelijk is wat ik zoek.

wie heeft nu zo een bestand of wie kan mij ermee helpen... moet wel zeggen dat ik niet erg goed ben om zo een excel bestand te maken.

Alvast bedankt.
groetjes claudio
 
uitbreiden van deelnemers

Hallo,

heb deze bestand gekregen via jullie, er zijn 75 deelnemers maar wil deze uitbreiden naar 100 of meer, kan ik dit gewoon kopiëren en plakken want ben echt niet zo thuis in met excel.:p:p

alvast bedankt
 

Bijlagen

  • juventus wedstrijd.xlsb
    172,1 KB · Weergaven: 71
Van wie heb je het bestand gekregen en wat heeft een EK-Poule te maken met Juventus? Bedenk eerst zelf wat je wil, maak daar een opzet voor en mogelijk dat je dan advies krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Berichten maar even samengevoegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan