• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro voor cel selectie en gegevens juist in tabel zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielekes

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2017
Berichten
74
Beste,

Ik heb weer een vraagje over een macro.
Ik heb een aantal cellen waarin informatie kan worden ingevuld. Deze informatie zou ik dan in de tabel op blad 3 hebben, deze code heb ik voor zover ik weet kloppend maar toch werkt deze niet altijd.

Verder zou ik graag in cel D32 het oppertunity nummer weergeven wat vrij is. Dit nummer staat op blad 3 in kolom A. Echter moet ik dan controleren of er verder in de rij niets staat en dan dat nummer uit kolom A in cel D32 zetten.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?


Bekijk bijlage Offertelijst tbv forum.xlsm
 
Bij mij werkt er helemaal niets. Waarschijnlijk omdat je een Datepicker gebruikt. Waarom zet je eerst alles in een variabele en geef je deze variabele weer door aan een range? Is het eigen code of ergens gevonden en begrijp je er zelf niet veel van?
 
Ik begrijp de code zeer zeker en inmiddels heb ik alle code werkend. Ik gebruik inderdaad een datumpicker omdat deze gebruiksvriendelijk is.

De reden waarom ik variabelen gebruik is om de code ook inzichtelijk te maken voor anderen die deze later misschien nog moeten kunnen aanpassen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan