Hoe voorkom ik dat ik met Outlook for Mac een winmail.dat bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippiebla

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2016
Berichten
287
Ik heb Microsoft Outlook for Mac 15.26 en ik wil een pdf versturen als bijlage van een mail. Maar anderen krijgen deze bijlage op hun iPhone als een winmail.dat file die ze niet kunnen openen. Kan ik iets in mijn Outlook doen om dat te voorkomen?
 
Dank voor je bericht. Maar in mijn Outlook zie ik geen menu "Extra" met "Opties" (zoals in je link staat). Kijk ik verkeerd of ligt dat aan de versie van mijn Outlook?
 
Laatst bewerkt:
In mijn Outlook for Mac (niet het programma "Mail") zie ik 3 tabs "Thuis", "Indelen" en "Extra". Maar onder de laatste zie ik nergens "Opties" staan. Kan iemand helpen of ben ik gek?
 
Outlook hebben we et nog steeds over.
Als het er niet staat: vreemd....
Dan zijn er een paar opties, waarvan ik de meest logisch pak.
1. Heb je alle updates van Outlook al geinstalleerd? Neen, eerst doen en niet verder gaan!
2. Er zijn fix tools bij overige problemen. NA PUNT 1 PAS DOEN.
Kijk eens of er een bij zit die helpt.

Automated troubleshooting tools
Use the following tools to resolve various Outlook for Mac issues. See this page for more information and learn how to install the tools: Outlook for Mac support tools.

Outlook Search Repair

This tool repairs search issues in Outlook for Mac. For example, when search returns no results for items that do exist in your mailbox, or you get older data when you have newer items.

Outlook Reset Preferences

This tool resets customization that you've made to Outlook from the Outlook menu > Preferences. It also restores Outlook window size and position settings.

Set Default Mail App

This tool lets you choose Outlook for Mac as your default mail application. Then Outlook opens a new email whenever you click on a mailto: link in an email or website.

Reset Recent Addresses

This tool lets you reset recent addresses that Outlook has stored, and delete recent addresses all at once, instead of one at a time.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook zijn dat die bewuste optie pas tevoorschijn komt als je een lege nieuw mail open hebt staan... de grote verdwijntruc met de ribbon structuur ingevoerd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan