Tekst verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Hallo, Als ik een advertentie op marktplaats.nl wil plaatsen dan gaat het opzetten van die advertentie allemaal goed. Het probleem doet zich voor dat op het moment van plaatsen ik een foutmelding krijg (ik krijg dan de foutmelding "Geen advertentietekst ingevuld"). Foto's e.d. blijven allemaal intact het is dus alleen de beschrijvende tekst die niet wordt meegenomen als ik kies voor "advertentie plaatsen".
Ik heb het geprobeerd met andere browsers zoals Firefox, Internet Explorer en anderen maar bij al die browsers gaat het gewoon fout. De enige browser waar het wel bij lukte was Microsoft Edge. Marktplaats wijst erop om bij het plaatsen de adblocker uit te zetten. Ook zonder adblocker krijg ik echter die foutmeldingen. Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
 
Twee jaar geleden had ik op Marktplaats exact hetzelfde probleem.
Mijn workaround was: de advertentie plaatsen mét advertentietekst, maar zonder foto's. Dat lukte. Daarna koos ik voor wijzigen van de advertentie en heb ik de foto's een voor een toegevoegd.
 
Voor het invullen van advertentietekst op Marktplaats:

Misschien zijn er beperkingen van het PHP script, dat de advertentietekst moet vertalen naar de database. ASCII-tekens niet meesturen, geen dubbele quotes, slashes of Internetadressen. De laatste zijn verboden om in de tekst op te nemen en dat kan alleen met een hint zoals: 3 keer W dot Helpmij dot NL maar mag dus niet bij onbetaalde advertenties.

Voor gebruik van Marktplaats.nl moet u cookies accepteren.

Marktplaats.nl moet in de lijst van vertrouwde websites staan wanneer u JavaScript-functionaliteit blokkeert.

Wil het nog niet, dan lukt het plaatsen meestal wél met een mobiele telefoon of tablet. Goede zaken
 
Bedankt voor de aanvulling. De gebruikte tekst is gewoon een recht toe recht aan tekst zonder bijzondere tekens o.i.d. Met de reest van de opmerkingen zal ik rekening houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan