Kleuren in layout Adobe Photoshop CC 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Hi ik heb nu Photoshop CC 2018 maar ik merk op dat er geen kleuren zijn in de menu`s. Alles is zwart wit.

Zoals in histogram niveaus en kleuren voor sneltoest handelingen.

Heeft iemand dat opgemerkt en zo ja zijn ze nog in te stellen.

Met dank. Lowa
 
Laatst bewerkt:
Jawel, maar ook nog pas sinds kort en ik had nog geen tijd om echt goed naar je vraag te kijken :).

Ik heb geen idee of dit is wat je bedoelt, maar als je in het Bewerken-menu kijkt zie je ergens bijna onderaan de optie 'Menu's...' staan. Daar kun je de menu-indeling van Photoshop aanpassen, zo kun je items weergeven of verbergen en ook kleuren instellen voor menu-items. Als je de afbeelding bekijkt, heb ik bijvoorbeeld de kleur Rood ingesteld voor de actie Kopiëren in het menu Bewerken:
Photoshop 1.PNG

Is dit wat je bedoelt?
 
Ja dit bedoel ik. Ik ga kijken of mijn menu ook kleur krijgt. Hartelijk bedankt
 
Jawel, maar ook nog pas sinds kort en ik had nog geen tijd om echt goed naar je vraag te kijken :).

Ik heb geen idee of dit is wat je bedoelt, maar als je in het Bewerken-menu kijkt zie je ergens bijna onderaan de optie 'Menu's...' staan. Daar kun je de menu-indeling van Photoshop aanpassen, zo kun je items weergeven of verbergen en ook kleuren instellen voor menu-items. Als je de afbeelding bekijkt, heb ik bijvoorbeeld de kleur Rood ingesteld voor de actie Kopiëren in het menu Bewerken:
Bekijk bijlage 328840

Is dit wat je bedoelt?

Hi Tommy ik heb gedaan wat jij zei. Maar mijn knop in handelingen verandert niet van kleur. Wel in het menu van Ph shop zelf. Zie screenshotsA.jpgB.jpgC.jpgD.jpg
 
Ik heb wederom geen idee of dit is wat je bedoelt, maar als ik in het Handelingen-schermpje op de knop in de rechterbovenhoek klik, heb ik daar de optie 'Knopmodus'. Als ik die aanvink krijgen de handelingen spontaan allerlei kleuren.
Photoshop.jpg
 
Juist. Dit bedoel ik. Ik zal kijken als ik het daar instel mijn handelingsknoppen wel kleur krijgen. Hartelijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan