Presenter/afstandsbediening om video's te kunnen bedienen op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Ik oefen graag dans met danceplug.com maar moet dan de hele tijd naar de pc rennen om de videos stop te zetten of terug te spoelen. Mijn idee: een afstandsbediening of presenter kopen waarmee ik dit op afstand kan doen terwijl ik aan het dansen ben. Als ik ernaar zoek vind ik alleen of hele grote lompe afstandsbedieningen met 1000 knopjes of presenters die alleen lijken te zijn gemaakt voor powerpoint.

Ik zoek eigenlijk een presenter waarbij ik de knopjes zelf kan instellen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Een ander idee wat ik heb is om een lavalier microfoon of iets te gebruiken en dan spraakherkenning. Maar als ik zoek op lavalier kom ik telkens op microfoontjes die je dan op je camera moet aansluiten of zoiets.
 
Dank voor de suggesties; ik wil alleen niet via mijn telefoon dingen bedienen, het werkt niet fijn met een touchscreen. Ik zoek een oplossing met een spraakopdracht of met een echte fysieke toets/button om op te drukken/te verschuiven zodat ik in de dans kan blijven. Met zo'n telefoon ben ik net zo lang bezig met het vinden van het knopje als dat ik gewoon naar de laptop loop en op de spatiebalk druk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan