• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datums

Status
Niet open voor verdere reacties.

theavdende

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2018
Berichten
3
Ik heb een urenlijst met 12 tabbladeren. Elk staat voor de maand. Nou moet ik telkens elk tabblad de datums van de maand invullen. Ik zou dus willen dat als ik van bv maand maart naar april ga die na de 1e regel gelijk de rest van de regels aanvult. Zoals jullie zien heb ik augustus weer met de hand gedaan maar sept is dan niet goed uiteraard. Zouden jullie bij een respons misschien een screenshop erbij kunnen posten? Ik snap het dan beter. :rolleyes:



uren.JPGuren sept.JPG
 
Dit onder de cel met de eerste dag en dan naar beneden doortrekken

Code:
=A1+1
 
En ik snap niet wat er nu fout gaat? Je kan gewoon 1 datum veranderen en dan met de vulgreep de rest aanpassen.
 
Zet bij voorkeur je hele urenregistratie in 1 tabel. Je kan dan veel eenvoudiger overzichten/rapportages maken. In de bijlage een bestandje waarin je alleen in de tab 'Jan' in A2 de datum moet aanpassen naar 1-1-2018. Je krijgt dan de de kalender voor 2018. Alle tabjes worden automatisch aangepast.

Lees ook dit even https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5. Aan plaatjes hebben we niet zoveel.
 

Bijlagen

  • Maandkalender.xlsx
    36,7 KB · Weergaven: 38
En ik snap niet wat er nu fout gaat? Je kan gewoon 1 datum veranderen en dan met de vulgreep de rest aanpassen.

Ik ben een leek wat excel betreft Kristiaan. Ik ben nog in de "leer"status om het maar zo te zeggen. Dus het woord vulgreep zegt me niets sorry.
 
Zet bij voorkeur je hele urenregistratie in 1 tabel. Je kan dan veel eenvoudiger overzichten/rapportages maken. In de bijlage een bestandje waarin je alleen in de tab 'Jan' in A2 de datum moet aanpassen naar 1-1-2018. Je krijgt dan de de kalender voor 2018. Alle tabjes worden automatisch aangepast.

Lees ook dit even https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5. Aan plaatjes hebben we niet zoveel.

Ik ga er eens mee aan de slag VenA dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan