Inloggen website mislukt 1e keer vanaf Tablet of SmartPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeka

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
17
Beste

Ik beheer www.bernersennenhond.nl als ik 1e keer op een dag vanaf mijn
Tablet of Telefoon inlog krijg ik een fout melding

wieyfgiwe.ignorelist.com heeft de verbinding geweigerd.

Zoek op Google naar wefwe ignore list e02z


Zoeken levert mij geen oplossing

Als ik 2e keer inlog gaat alles goed, ook als ik later op de dag
weer inlog gaat het goed.

De volgende dag is het probleem er weer.

Vanaf mijn PC nooit problemen.
 
Misschien is het dit: de hosting accepteert geen telefoons en andere mobiele toestellen. Waarom het de tweede keer dan wel lukt dat weet ik niet. Probeer een browser die niet met de wereld deelt dat die op een telefoon of tablet werkt. Firefox bijvoorbeeld.
 
Heb je ooit wachtwoord opslaan gedaan denk ik. Probeer dit dan.....

Opgeslagen wachtwoorden wissen in Internet Explorer 11. Klik rechtsboven op de knop met het tandwiel. Klik op Internetopties. Een venster met instellingen opent.
Je bent op het tabblad 'Algemeen'. Dat is goed. Klik onder het kopje 'Browsegeschiedenis' op Verwijderen. Zet een vinkje voor Wachtwoorden en haal desgewenst de vinkjes voor de andere opties weg. Klik op Verwijderen. Klik op OK.

Opgeslagen wachtwoorden wissen in Chrome. Klik rechtsboven op de knop met de drie puntjes. Klik op Instellingen. Blader naar onderen en klik op de blauwe link Geavanceerde instellingen weergeven.
Klik onder het kopje 'Privacy' op Browsegegevens wissen. In het nieuwe venster staat een rijtje met zaken die verwijderd kunnen worden. Zet een vinkje voor Wachtwoorden en haal desgewenst de vinkjes voor de andere opties weg.
Klik op Browsegegevens wissen.

Opgeslagen wachtwoorden wissen in Firefox. Klik rechtsboven op de knop met de drie streepjes. Klik op Opties. Klik op het tabblad Beveiliging. Klik op Opgeslagen Aanmeldingen. Klik op Alle verwijderen. Klik op Ja. Klik op Sluiten.

Opgeslagen wachtwoorden wissen in Edge. Klik rechtsboven op de knop met de drie puntjes. Klik op Instellingen. Klik onder 'Browsegegevens wissen' op Kies wat u wilt wissen. Zet een vinkje in het vakje voor Wachtwoorden. Klik op Wissen.
 
Nog geen oplossing

Geen van de aangedragen oplossingen werkt, ook op Ipad van buurman met
Safari gaat fout.

Steeds 1e keer inloggen fout melding 2e en volgende keren zelfde dag gaat het goed.

Steeds weer
wieyfgiwe.ignorelist.com heeft de verbinding geweigerd.
 
Ik kom eerst op een heel andere URL uit
 
Ik kom eerst op een heel andere URL uit. Staat dit ergens in je site misschien? Ik neig te denken dat je site misschien gehacked is en naar een schimmige malware-site wil redirecten die inmiddels offline lijkt.

Het feit dat het eenmalig gebeurt zal wel te danken zijn aan een cookie die het bezoek onthoudt.
 
Laatst bewerkt:
Op de tablet heb ik het zelfde als omschreven in de vraag. De site is natuurlijk niet geoptimaliseerd voor Android en met een browser die dat niet verraad (naar verluidt Firefox) heeft u nog niet geprobeerd...

Ik denk nu dat de host van uw site merkt dat niet kon worden doorgestuurd naar de pagina van de foutmeldingen of kennisgeving daarover (Deze site werkt mogelijk niet optimaal op uw telefoon of tablet) en dat de tweede keer niet opnieuw probeert, met het risico dat de site niet optimaal kan worden weergegeven.

U moet het hosting bedrijf er op aanspreken dat de waarschuwingen die zij geeft niet up to date zijn en deze pagina's niet meer bestaan. Wat u te zien krijgt is in ieder geval repliceerbaar.

Van een omleiding naar een "schimmige malware-site" was geen sprake. Jammer dat dit niet verder omschreven wordt door PHP4U. Dat probleem zou bij PHP4U mogelijk optreden als een andere pagina niet kan worden bereikt? Misschien heeft PHP4U dan een beveiliging probleem. Ik adviseer AutoRuns een lijst te laten opstellen van wat er opstart en te kijken in de categorie browsers. Als ook kritisch te zijn bij add-ons en extensies die de browser heeft. Omleiden naar reclame en malware sites is een verdienmodel van veel kleine hulpprogramma's (conversie en dergelijke), download helpers (het kleine .exe bestand wat eerst moet worden gedownload) of Internetdiensten (controleer de computer).
 
wieyfgiwe.ignorelist.com klinkt mij vreemd in de oren. Ignorelist.com is een doorstuur-provider voor servers.
Het lijkt mij sterk dat de hosting met die site samenwerkt.

Verder heb ik geen enkel beveiligingsprobleem. De topicstarter zegt dat meerderen er last van hebben. Een raadsel hoe je bij die lariekoek komt?
 
Laatst bewerkt:
wieyfgiwe.ignorelist.com klinkt mij vreemd in de oren. Ignorelist.com is een doorstuur-provider voor servers.
Het lijkt mij sterk dat de hosting met die site samenwerkt.

Er is niets aan de hand met de pagina die je krijgt en er is in de berichten niet eerder melding gemaakt van het verschijnen van onbetrouwbare sites dan door PHP4U.

De host wil er kennelijk voor waarschuwen dat de site niet is geoptimaliseerd voor smartphone gebruik en misschien niet goed wordt weergegeven. Normaal staat er op zo een pagina of pop-up mededeling dat je kan doorgaan of annuleren. In het cookie van de pagina van de vereniging, van die dag, staat dan dat er al een mededeling is gedaan. Voor de tweede maal bezoeken is dan het zelfde als op Akkoord te hebben geklikt wanneer de mededeling wél was verschenen.

Ik denk dat krachttermen, sterke overdrijvingen of suggesties van beledigingen en plagen van personen. Zoals ook ongefundeerd "Een raadsel hoe je bij die lariekoek komt?" niet in het belang van Helpmij.nl zijn want ook via Google kom ik op deze pagina's. Daarom laat ik mij uitschrijven voor dit onderwerp. Prettig weekend. Alfred 2
 
Er is niets aan de hand met de pagina die je krijgt en er is in de berichten niet eerder melding gemaakt van het verschijnen van onbetrouwbare sites dan door PHP4U.
Ik denk dat het een onbetrouwbare site is, omdat de domein vaag klinkt. En er is wél wat aan de hand. Ik zie immers een bericht dat de 'verbinding geweigerd is'. Dat hoort natuurlijk niet.

De host wil er kennelijk voor waarschuwen dat de site niet is geoptimaliseerd voor smartphone gebruik en misschien niet goed wordt weergegeven. Normaal staat er op zo een pagina of pop-up mededeling dat je kan doorgaan of annuleren. In het cookie van de pagina van de vereniging, van die dag, staat dan dat er al een mededeling is gedaan. Voor de tweede maal bezoeken is dan het zelfde als op Akkoord te hebben geklikt wanneer de mededeling wél was verschenen.
Waarom zou je hosting dit dan doen met een rare domein? En waarom met een pagina die niet zou laden?
Sterker zelfs...Waarom zou je hosting zich bekommeren over jouw website door mensen op mobieltjes en tablets door te sturen naar een andere URL?
Dat lijkt mij niet echt logisch, en is zeker niet hun kerntaak.

Ik denk dat krachttermen, sterke overdrijvingen of suggesties van beledigingen en plagen van personen. Zoals ook ongefundeerd "Een raadsel hoe je bij die lariekoek komt?" niet in het belang van Helpmij.nl zijn want ook via Google kom ik op deze pagina's.
Ik zie zulke dingen wel vaker in discussies voorbij komen. Trouwens, ken jij Loeka zelf persoonlijk soms? Want je lijkt zelf het antwoord te weten en lijkt te reageren alsof je haar kent? Je zelgt zelf dat er 'geen sprake was van ene mal-ware site". Eh... hoe weet je dat?'
Daarom laat ik mij uitschrijven voor dit onderwerp. Prettig weekend. Alfred 2
Jij ook een fijn weekend.
 
Laatst bewerkt:
Het komt er in het kort op neer dat Google sites die beginnen met www, niet meer direct accepteren. Deze zijn vaak onbeveiligd. Daar moet voor https://www.bernersennenhond.nl

berner.JPG

lees hiernaast meer. Klik op de link. https://support.google.com/chrome/answer/95617?hl=nl

vandaar die melding ignorelist.com
 
Laatst bewerkt:
Het komt er in het kort op neer dat Google sites die beginnen met www, niet meer direct accepteren. Deze zijn vaak onbeveiligd. Daar moet voor https://www.bernersennenhond.nl

http:// bedoel je...
Die accepteren ze wel, maar worden vaak lager geranked.

Maar dat staat los van het topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan