Zakelijk Instagram post delen op zakelijke pagina Facebook werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy 1977

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
158
Hallo,

als ik vanuit Instagram een post wil delen op een facebook pagina en ik daadwerkelijk de pagina selecteer en dus niet mij persoonlijke profiel wordt de post toch op mijn profiel gedeeld en niet op de pagina. Vanuit Insta naar FB en terug zijn de koppelingen gelegd. iemand enig idee?

Dank
Roy
 
Hallo Roy,

Het kan zijn dat als jij beheerder bent van de zakelijke pagina met je persoonlijke profiel dat daar een koppeling plaatsvind.
Je zou kunnen overwegen een afzonderlijk FB profiel voor het beheer van je zakelijke pagina te maken.
Op die manier houd je het sowieso gescheiden.
 
Hoi Martin,

dank je, maar dan deel ik hem toch op dat nieuwe afzonderlijke profiel en nog steeds niet op de zakelijke pagina zoals gewenst. Of begrijp ik je verkeerd?

Groet
 
Ik ben bang dat ik je niet goed heb begrepen dan je geeft het volgende aan in je bericht.

als ik vanuit Instagram een post wil delen op een facebook pagina en ik daadwerkelijk de pagina selecteer en dus niet mij persoonlijke profiel wordt de post toch op mijn profiel gedeeld en niet op de pagina. Vanuit Insta naar FB en terug zijn de koppelingen gelegd. iemand enig idee?

Je hebt dus wanneer je iets post op instagram de mogelijkheid meerdere knoppen om te zetten waar je de post wil delen.
Dus als ik het nu goed begrijp heb je een knop voor je persoonlijke facebook en een knop voor de zakelijke pagina?
 
Sorry voor de late reactie. Ik kan het lastig uitleggen, het was ook voor een collega en ik heb weinig toegang tot diens telefoon. Hij heeft het nu anders opgelost dus ik sluit deze draad.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan