Hp 3520

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
375
Mijn printer HP3520 werkt niet meer. Aan de geluiden te horen doet hij precies wat hij moet doen, hij reageert dus wel, maar het resultaat is steeds een geheel blanco pagina.
Ik heb het programma printeronderhoud gedaan en er een nieuwe zwarte originele HP cartridge in gedaan. Maar zonder resultaat.
Wie heeft er een idee wat het probleem kan zijn?
 
Hier zit de oplossing helaas ook niet. Wat nu het blijkt is dat alleen zwart het niet doet, de andere kleuren wel. Is dit misschien een signaal voor iemand die me verder kan helpen?
 
Toch vreemd dat zwart het niet doet. Je hebt er een nieuwe zwarte ingedaan. Is het soms een dummy. Zit alles wel goed aangeklikt.
 
Alle adviezen opgevolgd. Maar helaas, geen resultaat. Het lijkt op opgedroogde inkt. Is daar helemaal niets anders aan te doen?
 
Hallo

"Alle adviezen opgevolgd"

Als zelfs het manueel reinigen niet meer helpt , is het jammerlijk genoeg --> nieuwe printkop.

Peter
 
Dag Peter, je hebt een link doorgestuurd waar je printkoppen kunt bestellen maar ik begrijp niet welke ik nodig heb voor de HP Deskjet 3520. Is het wel mogelijk om de printkop bij dit type printer zelf te vervangen?
 
Dag Peter,

Ik heb je adviezen weer opgevolgd. Printkop verwijderd en schoongemaakt volgens de instructies. Lekker bezig geweest maar helaas geen resultaat.
Het wordt toch een nieuwe printer aanschaffen.
Toch bedankt voor je reacties!

Groet, Deijee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan