Vertaling Woocommerce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap nu wat je bedoelt, ik begrijp alleen niet wat er gebeurt :D.

Ik heb het vermoeden dat er een probleem met de opmaak (CSS) is ergens. Heb je in de style.css-file de @import-regel nog verwijderd of heb je deze laten staan?
Als je in één van de widgets een tekst toevoegt zonder link, vind je deze tekst dan wel terug in de HTML-bron van de pagina? Of is de tekst daar ook niet te vinden?
 
Heb je in de style.css-file de @import-regel nog verwijderd of heb je deze laten staan?

Code:
@import url("../shopper/style.css");

Die heb ik laten staan.
EN die tekst is nergens te vinden.
 
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit fout gaat. Het zal geen verschil maken, maar wil je toch eens proberen om de @import-regel uit het style.css-bestand van je child-theme te verwijderen? Als de site er dan helemaal niet meer uit ziet, moet je hem maar snel terug zetten ;).

Ik begrijp dat de site al live is en dat je er niet te veel aan wilt klooien, maar het is wel lastig om zo je probleem te onderzoeken. Heb je nog ergens een subdomein of zo waar je een eenvoudige kopie van de site kunt neerzetten eventueel?

Verder zag ik in één van de screenshots in een vorige post dat je een functions.php-bestand hebt gemaakt. Wat is daar de inhoud van? Of is deze leeg?
 
Verder zag ik in één van de screenshots in een vorige post dat je een functions.php-bestand hebt gemaakt. Wat is daar de inhoud van? Of is deze leeg?

Die is al weg, ik had dat als test gedaan toen ik zag dat de tekst van de widgets niet meer te zien waren. Maar ja, ach...ik probeerde iets wat niet hielp uiteraard. Dus gelijk weggehaald.

De css zal ik morgen even uitproberen, je hoort weer van mij.

Oh, wat wel belangrijk is, in de widgets dashboard zie je de tekst gewoon staan, maar het wordt dus niet weergegeven op de website (maar dus wel met een link erachter, hoe raar ook)
 
maar wil je toch eens proberen om de @import-regel uit het style.css-bestand van je child-theme te verwijderen? Als de site er dan helemaal niet meer uit ziet, moet je hem maar snel terug zetten .

Heb hem verwijderd, daarna uiteraard in de widgets die linken van de tekst gehaald, en zie daar. De teksten staan er weer!!

Top en bedankt voor het meedenken. Ik denk dat het nu zo onderhand wel allemaal oké is!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan