Sponsor logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wess070

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2016
Berichten
28
Goeiedag,

Ons voetbalteam krijgt mooie trainingspakken van een sponsor alleen deze kan het logo niet aanpassen naar wens van de leverancier.

De leverancier wilt het logo graag in 1 kleur (wit) en in EPS bestand.

Nu is het originele logo zo gemaakt dat er een zwarte schaduw omheen zit. Als heel het logo wit gemaakt wordt dan wordt de schaduw meegenomen en worden het hele rare letters.

Mijn vraag is het volgende:

Wie kan voor mij het logo wit maken en het schaduw ervan verwijderen en in EPS bestand aanleveren?

Ook zou ik heel graag het adres van de sponsor onder het logo zien als dat mooi kan.

Herenstraat 15 Den Haag

Logo:
mkzs7ikreq0js.png

Voorbeeld:
927vz4ss9wr.jpeg
 
Hier is 'ie wit met het adres. De achtergrond is transparant. Ik kan hem helaas niet als EPS opslaan maar misschien heb je er toch iets aan:
mkzs7ikreq0js wit.png
 
Top, alleen de leverancier/drukker werkt alleen met EPS dus hier heb ik helaas niks aan maar wel bedankt voor je hulp in ieder geval!
 
Dacht ik al, maar zie je in ieder geval dat het op zich geen probleem moet zijn voor iemand die het in EPS kan opslaan.
 
Dit is lobster
Lob.jpg
Nog een vraag , de Tshirts zijn rood, het logo is blauw, spelen jullie vanaf nu in het blauw, Of gewoon Jimz wit op een rode T shirt.
 
Wit op een rood t-shirt
Maar kan je het logo zelf niet gewoon wit maken en in zo’n bestand maken?
 
Zo?
Anders moet je mij de gewenste lettertypes doorgeven.
Voorbeeld als PNG
EPS als bijlage voor de drukker.
Jimz.png
 

Bijlagen

  • Jimz.zip
    266,2 KB · Weergaven: 19
Ik wacht nog op reactie van de logomaker, weet alleen dat het een lettertype is uit Adobe illustrator en je deze niet op word of dergelijke kan vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan