browsegeschiedenis verwijderen Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Ik zou graag mijn browsegeschiedenis van i.e.(Edge) Windows 10 "geheel" willen wissen.
Ik kan dit doen dmv "Clear browsing data" in de explorer zelf..
Echter , deze browsegeschiedenis blijft dan wel nog achter in de registry..

Vraag ; hoe kan ik deze browsegeschiedenis en cookies in de registry wissen in edge ?
En , ...heb ik dan alle sporen verwijdert ?

Bijvoorbaat dank
 
Ctrl+Shift+Delete toets tegelijk indrukken en vinkjes zetten bij wat je wilt...

Neen.. in principe is met forensische software veel terug te vinden.
Wil je dat echt schoon hebben, maak dan een image van een compleet schone Windows installatie en zet die terug wanneer het wenselijk is. Dan zitten alleen "de sporen" erop van de acties tijdens het installeren...
 
Of deze.

[FONT=&quot]Voor nu kan je de Cache bestanden van EDGE verwijderen. Dit doe je als volgt:[/FONT]

  1. Open Microsoft Edge
  2. klik op de drie puntjes in de rechter bovenhoek.
  3. Vervolgens klik je op instellingen (settings) er staat Verwijder Browsing Geschiedenis, klik daaronder op Kies wat te verwijderen.
  4. Vink alles aan wat je wilt verwijderen.
  5. en klik tot slot op verwijder Click on Clear.
 
browsegeschiedenis uit registry inzien en verwijderen

Dank voor jullie reacties. Misschien weet ook iemand hoe ik de browswgeschiedenis uit het register kan verwijderen ?

Bvd
 
Register is op eigen risico. Voor iemand die dit leest gewoon afblijven als je het niet weet. Ik weet dat het hier staat. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs
 
Ik zou dan hiervoor gaan..
https://www.windowscorner.nl/handle...-edge/inprivate-surfen-met-microsoft-edge.php
Traceren kunnen ze je altijd.. immers alle info moet naar je systeem.. dus alles is te volgen.....
Een man in the middle weet exact wat jij doet... misschien heb je die al op je systeem maar weet je het nog niet...
Voor onervaren mensen een een register hack onzin.

Met een goede VPN en je dan beter af...en encrypt je harde schijf helemaal... kan niemand erbij als je krachtige inlog wachtwoorden gebruikt.
Zorg wel voor regelmatig backups anders heb je straks een ander veel groter probleem...

Vraagje: En waarom wil je eigenlijk sporen van je systeem houden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan