Archiveren mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielekes

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2017
Berichten
74
Beste,

Ik ben op zoek naar iets van een macro waarmee ik mails automatisch kan archiveren. De mails zouden gearchiveerd moeten worden als ze een bepaald nummer bevatten zoals
317050168. Deze nummers worden echter steeds aangevuld waardoor de mogelijkheid tot het aanvullen van deze lijst wel wenselijk is. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Het gaat hier overigens voor een macro voor outlook 2016
 
Dit is inderdaad de eerste opzet van deze code. is het echter ook mogelijk om meerdere onderwerpen in te geven. In mijn geval bijvoorbeeld:
317050009 tot en met 317050022. Deze lijst moet wel makkelijk aan te passen zijn voor een 'leek'. Is het tevens mogelijk dat dit gebeurd nadat de mail is gelezen ipv dit iedere keer handmatig te doen.
Het onderwerp in de mail is namelijk gelijk aan de map waar het in moet komen staan, namelijk dit nummer. Echter is het wel mogelijk dat er iets voor of achter dit nummer komt te staan, bijv. Re: 317050279

Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Ik vrees dat ik het niet volledig goed heb uitgelegd:

Bij ons komen mails binnen en die mails betreffen in het onderwerp een bepaald nummer (A). Als de mail gelezen is, mag deze mail in het archief worden gezet (liefst automatisch). Echter zijn dit wel archieven die zich binnen outlook bevinden via de openbare mappen.

Het is overigens ook niet zo dat het maar gaat om één nummer maar om meerdere nummers.

Het liefst zie ik dan ook een macro waarbij ik dit nummer eenvoudig kan toevoegen aan de 'lijst met nummers'.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan