Een nieuwe e-mail versturen op basis van een regel en onderwerp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevinw01

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
85
Goedemorgen,

Ik heb al even gezocht maar kan geen oplossingen vinden. Ik zal proberen de situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Situatie:
In mijn Outlook heb ik mijn eigen mailbox en een gezamenlijke mailbox. We noemen even voor het gemak mijn eigen mailbox: eigen@outlook.com en de gezamenlijke: samen@outlook.com.
Nu krijgen we een e-mail in de samen@outlook.com mailbox met als onderwerk "notificatie". Nu wil ik een regel maken dat wanneer deze e-mail binnenkomt, er een nieuwe e-mail word opgesteld.
Deze nieuwe e-mail moet opgemaakt worden met tekst en een url naar een website. Uiteindelijk moet deze e-mail dan automatisch worden verstuurd naar derden en naar mijzelf.

Ik had de optie gevonden dat je vanaf de server een nieuw bericht kon laten versturen. Echter het probleem is dat de verzender dan ook een afgifte van de mail krijgt. Dit wil ik absoluut niet, omdat de "notificatie" mail van een externe komt.
Ik weet niet niet of dit mogelijk is met regels of een alternatief zoals VBA?

Ik hoop dat iemand een idee weet of samen erover na wilt denken? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, laat mij dit dan weten.

Mvg,
Kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan