Outlook 2010: twee *.pst bestanden samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
318
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt en diverse berichten gelezen over het samenvoegen van *.pst bestanden, maar mijn specifieke probleem staat er niet bij.

Ik gebruik een pc met Outlook met daarin uiteraard een *.pst bestand.
Mijn vrouw gebruikt haar laptop met Outlook en heeft daarin ook een *.pst bestand.

De laptop van mijn vrouw is op. Ik heb inmiddels devices van m'n werk. Kortom, we kunnen met één pc toe. Ik zou nu graag het *.pst bestand van mijn vrouw importeren op mijn pc, waarbij onze *.pst bestanden worden samengevoegd.

Ik heb deze link al gevonden: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/287070/how-to-manage-pst-files-in-microsoft-outlook

Onder het kopje "In Outlook 2010" staat "Voer de volgende stappen uit om uw gegevens terug te zetten, of te importeren, naar Outlook:". Vervolgens lees ik bij punt 3 iets over importeren en tussen 5 en 6 iets over dubbele items uitklikken. Mag ik hieruit inderdaad concluderen dat als ik deze stappen volg, ik de twee bestanden samenvoeg. Ik vind de beschrijving niet 100% duidelijk.

Uiteraard heb ik back-ups van beide *.pst bestanden voor het geval het mis gaat.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
Gebruik Importeren. Kies voor Gegevens uit een programma of bestand importeren.
Daarna kies je Outlook gegevensbestand importeren. Blader naar het te importereb pst bestand.
Je krijgt ook nog de vraag Duplicaten vervangen of duplicaten behouden (keuze is aan jou).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik ga er maar eens mee aan de gang.
 
Kan natuurlijk nooit kwaad om eerst je beide .pst bestanden even te back-uppen ;-)
 
Goed te horen dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan