rechts onderaan laptop,wifi icoon maar 1 wit streepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Rechts nderaan mijn laptop vertoont het wifi icoon maar 1 streepje,terwijl de verbinding met ziggo router normaal is.

Eerst was dat wifi icoontje vol witte streepjes. Misschien eerst toch betere verbinding.(?)

Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Heb je al gecontroleerd of die verbinding wel met je eigen WIFI is?
 
ja,eigen wifi

Ja, eigen wifi. Was eerst ook goed. Sinds vandaag heb ik wel verbinding maar zie rechtsonder op het wifi icoontje maar 1 streepje.Ik zie de wifi van 3 buren ook,Die hebbe:eek:n nu ook 1 streepje,
 
De band voor WiFi zit vlak bij die van Bluetooth en beveiliging camera's. Het kan nodig zijn om een kanaal verderop te selecteren in het menu van de router (adres zoals 192.168.2.254 invullen in de browser). Het kan natuurlijk zijn dat er, sinds dit probleem optrad, vlak bij de router een storingsbron is die moet worden weggenomen. Succes
 
opgelost

Computer naar een eerder stuurprogramma gestuurd. Is nu opgelost,maar het hoe en waarom w:eek:eet ik niet!
 
Gefeliciteerd! Een stuurprogramma heeft drivers en deze zijn bepalend voor veel functies. Wees er op verdacht dat Windows 10 nieuwe drivers kan gaan installeren wanneer dat bij Update niet uitgeschakeld wordt. Bij Eigenschappen van afzonderlijke drivers kan dat ook worden uitgeschakeld. WiFi heeft eigenlijk geen stuurprogramma nodig omdat Windows dit zelf kan configureren met de wireless service. Na verwijderen van het stuurprogramma via Programma's en onderdelen en de driver van het apparaat bij Apparaatbeheer, vraagt Windows om de map met driver bestanden. Als het nou weer niet wil of het stuurprogramma is niet goed dan kan u hier wat aan hebben. Prettig weekend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan