Weergavetaal Word office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timor63

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2015
Berichten
18
Hallo, i.v.m. mijn studie is het nodig dat ik de weergavetaal in Word die nu Nederlands is, verander in de Engelse taal. Ik bedoel dus niet de grammaticacontrole maar de taal in werkbalk. Ik kom er zelf niet uit. Weet iemand hoe ik dat doe?
Dank en groet,
 
Hallo, i.v.m. mijn studie is het nodig dat ik de weergavetaal in Word die nu Nederlands is, verander in de Engelse taal.
Wel wonderlijk dat je ofwel je moedertaal blijkbaar niet meer spreekt als je een taal studeert, ofwel de taal die je leert niet begrijpt ofwel niet kan multitasken door te studeren in de ene taal en documenten te maken in een andere :).
 
Wel wonderlijk dat je ofwel je moedertaal blijkbaar niet meer spreekt als je een taal studeert, ofwel de taal die je leert niet begrijpt ofwel niet kan multitasken door te studeren in de ene taal en documenten te maken in een andere :).
 
Dat lijkt zo OctaFish maar tegenwoordig worden veel studies in de Engelse taal gegeven. Ook krijgen studenten onderwijs in hoe Word en Excel te gebruiken. Je zou denken dat die generatie dat niet nodig heeft maar het tegendeel is waar. De cursus is in het Engels en dan is het handig als de weergavetaal ook in het Engels is. Ik ben er inmiddels achter dat er een herinstallatie moet plaats vinden om de weergavetaal te veranderen. Deze vraag kan gesloten worden.
 
De vraag is al gesloten :). Heb je waarschijnlijk zelf gedaan, vermoed ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan