• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bepaalde Excel cellen worden niet geprint maar wel zichtbaar op het voorbeeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacqkodden

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Berichten
34
Bij het printen van een simpel Excel overzicht (1 pagina), worden bepaalde cellen niet 'meegenomen': 2 rijen bovenaan (Rij 1 en 2) en 2 kolommen met de cijfers (A en D). Die cellen blijven bij het printen wit. De rasterlijnen worden wel mooi geprint. Hoe kan dat? Er zit amper opmaak in! Zie fotoExcel.png
 
Het niet printen van rij 1 en 2 kan liggen aan het afdrukbereik
Het niet printen van de waarden in kolom A en D is mij een raadsel
Maar door het plaatsen van een excelbijlage kan dit onderzocht worden.
 
Geen probleem in excel2007nl, de afdruk is precies zoals jouw plaatje in bericht#1 (dus de standaard lichtgrijze rasterlijnen in kolom A en D worden niet geprint)
 
Begrijp niet wat je schrijft: bij het printen worden rij 1 en 2 en kolom A en D niet uitgeprint, terwijl je ze wel op het scherm en in Excel zit.
Jij schrijft juist: afdruk is precies zoals jouw plaatje in bericht#1 (dus de standaard lichtgrijze rasterlijnen in kolom A en D worden niet geprint)

Dat heb ik dus niet
 
Zie bijlage
img046.jpg
Het ligt waarschijnlijk niet aan excel2007nl in het algemeen, maar aan jouw excel en/of printer.
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder, bij mij dus niet. Ook Excel 2016. En net nieuwe printer (Canon) geïnstalleerd met originele cartridges erin...
 
Lijkt mij nagenoeg onmogelijk wat je schets in combinatie met het bestand. Ik ken geen printer die bepaalde kolommen of rijen overslaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan