Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: automatisch regel op de juiste plek krijgen

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

automatisch regel op de juiste plek krijgen

Hallo,

Ik heb een Excel lijst (2016) met 5 leveranciers elke dag komen hier bestellingen bij die ik op de eerst volgende lege regel invoer, nu wil ik graag dat deze regel na het invullen automatisch onder de juiste leverancier terecht komt, een filter staat er maar ik kom niet verder dan elke keer handmatig de filter toe te passen.

Ook moet er elke keer een gedeelte van de de laatst toegevoegde regel in tabblad 2 toegevoegd worden

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt.

Tera Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    OctaFish's avatar
    Afstand tot server
    ±151 km
    Waarom zou je dat willen? Voeg de nieuwe bestellingen gewoon onderaan toe, en als je ze wilt sorteren, druk dan op de Sorteerknop. Niet zo moeilijk gaan doen, lijkt mij. Dat sorteren kun je best regelen bij het openen of sluiten van het document, zodat je de volgende keer met een netjes gesorteerd bestand begint, maar ga vooral niet te moeilijk doen. Bestaande records op een ander tabblad zetten kan je ook best met formules doen. Heb je daar ook geen omkijken naar.
    Gebruik de QUOTE knop alleen als je iets wit citeren.
    Op deze pagina kun je zien hoe je met TAGS werkt.

Mega Honourable Senior Member
    Hoewel ik het met vorige schrijver eens ben lees dit even https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5 als je toch perse wat anders wil.
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren