• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch regel op de juiste plek krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

3334

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een Excel lijst (2016) met 5 leveranciers elke dag komen hier bestellingen bij die ik op de eerst volgende lege regel invoer, nu wil ik graag dat deze regel na het invullen automatisch onder de juiste leverancier terecht komt, een filter staat er maar ik kom niet verder dan elke keer handmatig de filter toe te passen.

Ook moet er elke keer een gedeelte van de de laatst toegevoegde regel in tabblad 2 toegevoegd worden

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt.
 
Waarom zou je dat willen? Voeg de nieuwe bestellingen gewoon onderaan toe, en als je ze wilt sorteren, druk dan op de Sorteerknop. Niet zo moeilijk gaan doen, lijkt mij. Dat sorteren kun je best regelen bij het openen of sluiten van het document, zodat je de volgende keer met een netjes gesorteerd bestand begint, maar ga vooral niet te moeilijk doen. Bestaande records op een ander tabblad zetten kan je ook best met formules doen. Heb je daar ook geen omkijken naar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan