Facebook berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Hallo,
Sinds gisteren is er iets raars aan facebook op mijn computer. Eerst kreeg ik maar 2 tot 4 berichten in de startpagina en sinds vandaag zelfs nul.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Heb Eset antivirus al laten scannen zonder resultaat.
Dank alvast,
 
En op je mobiel of op een andere computer waar je in de buurt het even testen kan?
 
Heb ik nog niet gedaan - zal ik morgen doen. Zie niet hoe het aan de computer kan komen; m'n kennis daarover is niet zo groot.
Dank voor je reactie ...
 
In de bibliotheek? En na de test de geschiedenis van de browser compleet weggooien.
Bij elke broser is het vaak net iets anders, dus of via et menu of ff googlen of je probeert de toetsenbord combinatie Ctrl+****+Delete door die tegelijk in te drukken (dan verschijnt het keuze menu wat je weg kunt gooien). Goed lezen altijd.....
In ieder geval nooit het wachtwoord automatisch op laten slaan.
 
Op FB gebeuren wel meer rare dingen, het zal aan FB liggen.
Vaak is het later weer anders en dus opgelost.
 
Ach.. als dat het enige rare is van & op FB.. dan valt het toch reuze mee....:p
 
Route99
Op een andere computer blijft het probleem zich voordoen. Als ik FB open, komen er wel nieuwe berichten maar als ik op "startpagina" klik verdwijnen alle berichten. Ze zijn ook niet meer zichtbaar als ik FB afsluit en het daarna weer open.
Je suggestie om de geschiedenis van de browser te verwijderen begrijp ik niet; misschien wat meer uitleg?
Vr. gr.,
 
Hallo Femke,
Werk met Firefox en op een andere computer met Google als browsers. Op beide computers dezelfde klacht: berichten op de tijdlijn/startpagina verdwijnen spontaan als ik even van de startpagina af ga. Geschiedenis deels geschoond zonder resultaat.
Dank voor je bericht,
vr. gr.,
 
Geschiedenis, maar ook de cookies ??
Heel belangrijk.

En heb je de pagina weleens ververst als je weer terug gaat naar FB?
 
Met CCleaner kun je de geschiedenis en cookies ook opschonen. Kijk eerst even de items na op Tabblad Windows en Toepassingen
IE, Firefox en Google Chrome zijn er te vinden.

Maak altijd eerst herstelpunten en (systeem)back-ups op meerdere en verschillende externe HDD's!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan