e-book

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
239
Beste helpers,
Kortgeleden een e-book op mijn pc gezet.
Heeft een paar dagen goed gewerkt en nu krijg ik het bericht: Kan de site niet openen.
Hoe kan dat zo spontaan en hoe krijg ik het boek weer te lezen?
Groetjes, Peer
 
Weet weinig van deze materie. Is wel weinig informatie wat je geeft. Is dat een legale aankoop? Wat bedoel je met kan site niet openen? Dat is toch geen url. Een E-book wordt toch gelezen door een programma/software?
 
Hallo Senso,
Heel simpel: Ik heb een e-book gekocht bij Bol.com.
Je moet dan dit e-book downloaden op je e-reader of pc.
Ik heb dit gedownload op mijn pc, je ziet het dan op je pc als een bestand klikt er op en je kunt het e-book dan lezen.
Heb toen een tegel gemaakt ( W.10 ) en kon zo elke keer het book aan.
Spontaan kreeg ik nu: Het boek kan niet worden geopend.
Groetjes, Peer
 
Ik heb dat gelezen op die link van route99. Wat moet ik daar over zeggen? Te schandalig voor woorden. Je koopt een product en dan kunnen blijkbaar meerdere partijen dit op afstand kapot en/of onbruikbaar maken. Als boeken in mijn woning worden gestolen of beschadigd, dan kun je aangifte doen. Blijkbaar beschouwen leveranciers hier hun geleverd product als speelgoed en u bent het kind. De boodschap van hen o.a. Apple en Bol.com e.a. is dat u zit te zeuren. Hoe is het mogelijk!

Of zijn die e-books e.d. aan bijzondere voorwaarden verbonden i.v.m. rechten of beperkte gebruiksduur? Dan nog moet alles binnen die periode 100% werken.
 
Welkom in de realiteit van deze wereld Senso.. ik kan niet zien waar hij volgens de kleine letters met de aankoop mee ingestemd heeft....
 
Nee niet van toepassing: ik heb het e-book voor altijd gekocht.
Gr. Peer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan