Scrollbar instellen maar hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelTonnie

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2016
Berichten
276
Ben bezig met een progje voor mijn vogels.
Hierin diverse onderdelen maar waar ik het eerst belang bij heb is inhet formulier "Bestaande koppels maken/bewerken."


Heb hier via een keuzeknop een zoekfunctie die uit een tabel het kweeknr selecteert en via de knop zoek op kweeknr. de gegevens uit diverse tabellen haalt.

Nu heb ik een scrollbar geplaatst maar hoe kan ik deze laten werken op het kweeknr.
 

Bijlagen

  • BirdsInfo_v1.xlsm
    109,2 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Heb je de forumregels al eens gelezen over het plaatsen van voorbeeldbestanden (applicatie verbergen, gedoe met verborgen bladen alleen de kern van het probleem)? De hele code die je gebruikt slaat nagenoeg nergens op. Waarom tig keer sorteren? Als je textboxen al een naam wil geven waarom dan geen logische naam? Waarom schrijf je steeds alles weg naar een blad om er vervolgens wat mee te doen? Als je toch met verbogen tabellen werkt en alles via een userform wil aansturen waarom zet je de kolommen dan niet in een logische volgorde?

In de bijlage een bestand zoals jij het had moet plaatsen met de oplossing voor de vraag en nog veel meer.
 

Bijlagen

  • BirdsInfo_v1.xlsb
    43,9 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan