dubbel beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theophiel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2016
Berichten
81
Hallo, beste forumleden,

Ik heb net mijn eerste filmpje samengesteld met VSDC free editor en na het exporteren zit ik met een tweede schim bij de snellere bewegingen. Het gebruikte formaat van de beelden is MTS en het filmpje wordt in avi gemaakt.

Wanneer ik de beelden eerst converteer naar avi en daarna exporteer zijn de schimmen wel weg maar is de kwaliteit een stuk minder.

Weet er iemand hoe ik dit moet oplossen, of misschien is het programma hievoor niet geschikt?

Alvast bedankt op voorhand
 
Hallo beste forumleden,

Probleem opgelost. Als je de pro versie gebruikt is er blijkbaar geen probleem.
 
Mogelijk waren de profielen niet gelijk ingesteld. Heb dat zelf iig bij de VSDC free editor om een video te converteren gezien.
Vind de conversie wel traag.. AVS was supersnel, maar die werkt niet meer omdat dat bedrijf/die gasten niet mijn nieuwe pc willen accepteren om dat programma over te zetten... zonder die pc-id draait het programma niet... :confused:
Ik kon met een beetje korting.... een abonnement (zij ook al...) afsluiten voor de nieuwste versie...
Doei... een abbo ... aan mijn nooit niet....:p

Domme commerciële gasten, ik koop of huur het nooit meer en het is nog super slechte reclame voor ze ook....:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan