How to get Autocomplete after putting a "dot"

Status
Niet open voor verdere reacties.

koeneman12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2018
Berichten
2
Dear people,

I am making a domain checker and that works but now I want to make a function that all the domain names will appear once I put a DOT after a name. For example "Mediamarkt." Than I want a list like this "mediamarkt.com, mediamarkt.nl, mediamarkt.net" etc. What I got now is when I begin with a dot it works I will then see all the domain names. But I want it activated once the dot is places after some text/names. Please I need help :)

Kind regards,

Koen Mooijman
 
En nu in Nederlands!
 
vertaling

Ik maak een domeincontrole en dat werkt, maar nu wil ik een functie maken dat alle domeinnamen verschijnen zodra ik een DOT/PUNT(.) achter een naam plaats. Bijvoorbeeld "Mediamarkt." Dan wil ik een lijst als deze "mediamarkt.com, mediamarkt.nl, mediamarkt.net" enz. Wat ik nu heb is wanneer ik begin met een punt dat het werkt maar zodra ik tekst doe en dan een punt komt het niet tevoorschijn. Maar ik wil dat het wordt geactiveerd zodra de punt na sommige tekst / namen is geplaatst. Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, fijn dat je het deelt, en dat had ik ook al gezien. Hij is niet echt feedback gericht.
Ik zie dat er daar al meer hulp is gegeven dan hier gevraagd is. Chapeau verder. :)

Maar straks geeft iemand hier een hele oplossing, terwijl die oplossing al enkele dagen eerder is gegeven op het andere forum, waarna de topicstarter of: het topic hier niet meer leest, omdat hij toch al geholpen is, of hij alsnog bedankt en er niks mee doet, of afweegt of de reacties hier een betere oplossing kan zijn.

Het is en blijft kleine moeite, en toch een bron van ergernissen als een topic in vergetelheid van de TS raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan